قائم مقام رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در هرمزگان:

هرمزگان نیازمند گفتگو و تعامل است

قائم مقام رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در استان هرمزگان گفت: امروز هرمزگان نیازمند گفتگو و تعامل است و برای رفع مسائل مهم ،نیازمند همفکری و خیرخواهی است.

به گزارش خبرنگار بلدیه آنلاین ،مسعود پاکزاد قائم مقام رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در استان هرمزگان در هم اندیشی که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد با بیان اینکه توسعه منابع نیروی انسانی باید در اولویت کار باشد اظهار داشت: هر توسعه ای بدون توسعه نیروی انسانی به آن جایگاه اصلی خود نخواهد رسید.

وی در ادامه به داشته ها در استان اشاره و افزود:ما هر چقدر داشته های استان خود را به رخ بکشیم که دریا ، بنادر،پالایشگاه نفت و صنایع بزرگ داریم اما تا آن انسانی که توان توسعه و تحقق گرایی دارد و آن نیروی انسانی که این ظرفیت های استان را به منصه ظهور بگذارد نباشد این توسعه بر روی کاغذ می ماند و ما باید توسعه را از توسعه منابع انسانی آغاز کنیم و این یک واقعیت است که باید بپذیریم.

پاکزاد در ادامه سخنان خود به فضای گفتگو در هرمزگان اشاره کرد و تعامل و گفتگو را مهم دانست و تصریح کرد: هرمزگان نیازمند گفتگو و تعامل است و برای تحقق بخشیدن به نیازها و رفع مسائل، هرمزگان نیازمند همفکری و خیرخواهی است .

قائم مقام رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در هرمزگان در ادامه بیان کرد : ما مدعی هستیم هرمزگان برای مانیفست هرمزگان حرف داریم و معتقد هستم فضای هرمزگان و فضای کشور تک گروهی ،تک حزبی قابل اداره شدن نیست اگر که می خواهیم به سمت یک توسعه ی همه جانبه برویم .

وی ادامه داد : ما در مسیر توسعه هرمزگان باید سمت گفتگو برویم و صدای مردم را بشنویم و جناب آقای دکتر پزشکیان هم نگاه و دیدگاهش تبدیل شدن به یک رئیس جمهور ملی و مردمی است و یک دولت ملی است که بتوانیم این مسیر را در هرمزگان و از نیروهای توانمند استان در عرصه های مختلف استفاده شود.

پاکزاد در پایان هرمزگان امروز را متفاوت از دیروز دانست و عنوان کرد : من معتقد هستم هرمزگان امروز ، هرمزگان دهه ۶۰ نیست و نیروهای متخصص و توانمند بسیاری دارد که نیازمند سازماندهی هستند که این نیروها باید شناسایی شود و از ظرفیت این نیروهای استان هرمزگان استفاده شود و حق ساحل نشینان ادعا شود.

 

انتهای پیام /

نویسنده و خبرنگار: رویا حسینی زاده