نماینده ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در جزیره هرمز منصوب شد

مراسم تودیع و معارفه جناب آقای مهرداد رنجبری به عنوان نماینده ویژه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در جزیره هرمز ، توسط جناب آقای دکتر اسمعیل جهانگیری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین ، در مراسم تودیع و معارفه نماینده ویژه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در جزیره هرمز که با حضور اسمعیل جهانگیری صبح امروز برگزار شد جناب آقای مهرداد رنجبری بعنوان نماینده ویژه در هرمز معرفی شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان با تاکید بر هماهنگی و همکاری دستگاه های مرتبط با این نماینده ویژه در جزیره هرمز گفت : اهمیت و لزوم همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه ها و نهادهای مرتبط در جزیره هرمز با جناب آقای رنجبری به پیشبرد اهداف و برنامه های این جزیره و استان کمک شایانی می کند.

جهانگیری با اشاره به تجربیات این نماینده ویژه در جزیره هرمز بیان کرد: امیدواریم با حضور جناب آقای مهرداد رنجبری با توجه به اندوخته های ایشان در زمینه ی  تجربیات و توانمندی های وی ،به ارتقاء و توسعه جزیره هرمز کمک کند که این کار با همدلی و همراهی و وفاق همه‌ی مسئولین و نهادها به سرانجام می رسد که این همراهی برای پیشبرد اهداف و برنامه های استان نیاز است.

 

باید چالش ها را به فرصت تبدیل کنیم

مهرداد رنجبری  نیز در این مراسم ،ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیرکل و حمایت جامعه ی فرهنگی و هنری هرمز اظهار داشت : هرمز منطقه خاص و ویژه به لحاظ فرهنگ و هنر است و یکی از جزایری است که بیشترین شهید را تقدیم این انقلاب و نظام کرده است و شهری شهید پرور محسوب می شود.

وی در ادامه این جزیره را خاص و از لحاظ جغرافیایی و گردشگری ویژه دانست و در ادامه گفت : جزیره هرمز یکی از زیباترین و پرنوع ترین جزیره از لحاظ ساختار جغرافیایی و زمین شناسی است که این تنوع باعث شده هرساله گردشگران بیشماری از ایران و کشورهای دیگر به این منطقه سفر کنند.

نماینده ویژه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در جزیره هرمز در ادامه عنوان کرد: از هنرمندان برجسته این جزیره که در شاخه های گوناگونی از هنر و فرهنگ فعالیت دارند در آینده ای نزدیک با کمک و مشورت این عزیزان نقشه توسعه فرهنگی هنری هرمز تدوین خواهیم کرد و با همکاری مردم و هنرمندان این نقشه ی راه  اجرا خواهد شد.

رنجبری در پایان صحبت های خود به چالش ها و فرصت ها در این جزیره اشاره کرد و در ادامه افزود: جزیره هرمز فرصت های بسیار زیادی در تمام زمینه ها دارد که باید چالش های موجود را به فرصت تبدیل کنیم زیرا هرمز جزیره فرصت ها است و نفس فرهنگ و هنر نیز می تواند در این فرصت های ایجاد شده اثرگذار باشد.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های جناب آقای وحید امیری در دوران تصدی این مسئولیت قدردانی و تشکر بعمل آمد.