گزارش اختصاصی “بلدیه آنلاین” از وضعیت نابسامان پایتخت خادمین سیدالشهداء(ع) در آستانه اربعین / انباشت زباله در شهر و سد معبر در بدترین وضعیت ممکن بلای جان ایلام

با نزدیک شدن به روزهای منتهی به اربعین حسینی شهر ایلام به عنوان مرکز استان و شهری که در مسیر مهران بزرگترین پایانه مرزی کشور  و محل ورود و خروج میلیونها زائر قرار دارد ، میزبان انبوه مسافران است. بر اساس گزارشها و تصاویر دریافتی از مخاطبان “بلدیه آنلاین” رسانه تخصصی اخبار مدیریت شهری کشور […]

با نزدیک شدن به روزهای منتهی به اربعین حسینی شهر ایلام به عنوان مرکز استان و شهری که در مسیر مهران بزرگترین پایانه مرزی کشور  و محل ورود و خروج میلیونها زائر قرار دارد ، میزبان انبوه مسافران است.

بر اساس گزارشها و تصاویر دریافتی از مخاطبان “بلدیه آنلاین” رسانه تخصصی اخبار مدیریت شهری کشور ، شهر ایلام این روزها حال و روز خوبی ندارد و چهره اش زیبنده جایگاه و موقعیتش در قبال میلیونها زائر اربعین نیست.

انباشت زباله در انظار عمومی ، جدول های مملو از زباله و ریختن آشغال و ضایعات ناشی از  کسب و کارهای محلی به منظره ای تکراری، عادی و روزمره در شهر ایلام تبدیل شده است و در این شرایط نابسامان کک کلیددارشهر و شورایی که مسئول نظارت بر عملکرد مدیریت شهری است هم نمی گزد.

سد معبر در ایلام هم داستانی شگفت انگیز و در عین حال تاسف بار دارد. شاید تا به حال گذر شهردار و متولیان خدمات شهری به برخی محلات شهر به ویژه حدفاصل میدانهای خیام و شهدا نیافتاده است. سد معبر در ایلام حتی میتواند جان شهروندان را بدلیل تردد ناگزیر در خیابان به جای مسیر امن پیاده رو تهدید کند. آیا متولیان شهر به این موضوع خطیر اندیشیده اند؟

خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” ضمن تشکر از مخاطبان دلسوز در شهر ایلام به خاطر ارسال تصاویر مرتبط ، آماده دریافت گزارش های کاملتر از وضعیت خدمات شهری در ایلام و البته انتشار پاسخ مدیران شهری در قبال این وضعیت نابسامان است.