پیام تبریک شهردار منطقه۲۲ تهران به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران، مسعود نصرتی شهردار منطقه۲۲ به مناسبت روزخبرنگار طی پیامی این روز را به خبرنگاران تبریک گفت. ۱۷مرداد روز شهادت خبرنگار والامقام شهید محمود صارمی و فرارسیدن روز بزرگداشت مقام خبرنگار هر سال بهانه ای است تا به جامعه خبری […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران، مسعود نصرتی شهردار منطقه۲۲ به مناسبت روزخبرنگار طی پیامی این روز را به خبرنگاران تبریک گفت.
۱۷مرداد روز شهادت خبرنگار والامقام شهید محمود صارمی و فرارسیدن روز بزرگداشت مقام خبرنگار هر سال بهانه ای است تا به جامعه خبری خدا قوت و دست مریزاد بگوییم.
این روز در حقیقت فرصتی است برای پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگاران پرتلاش که برای دسترسی ، تولید ، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
اینجانب، روز خبرنگار که به نوعی روز پاسداشت قلم له حساب می آید را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی و خصوصا خبرنگاران پرتلاش حوزه شهری تبریک عرض نموده و برای آن مجاهدان بی ادعای عرصه آگاهی بخشی و دانش افزایی آرزوی سرافرازی و تداوم فعالیت و توفیق دارم.
مسعود نصرتی شهردار منطقه۲۲