با هدف پاسداشت نام و یاد شهید راه قدس انجام می‌شود؛

برپایی موکب فرهنگی شهید اسماعیل هنیه در پایانه صفر مرزی خسروی توسط شهرداری منطقه ۲۲ تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران، دبیر و قائم‌مقام ستاد اربعین حسینی منطقه ۲۲ در مرز خسروی از پیاده‌سازی طرح‌های مختلف فرهنگی در این پایانه مرزی، همزمان با اربعین حسینی خبر داد. حامد خداوردی ضمن تشریح اقدامات فرهنگی صورت گرفته در پایانه مرزی خسروی خاطرنشان […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران، دبیر و قائم‌مقام ستاد اربعین حسینی منطقه ۲۲ در مرز خسروی از پیاده‌سازی طرح‌های مختلف فرهنگی در این پایانه مرزی، همزمان با اربعین حسینی خبر داد.
حامد خداوردی ضمن تشریح اقدامات فرهنگی صورت گرفته در پایانه مرزی خسروی خاطرنشان کرد: به لطف خدا و برای سومین سال متوالی منطقه ۲۲ توانست به عنوان نماینده شهرداری تهران در مرز خسروی کار خدمات‌رسانی به زائران حسینی(ع) را بر عهده بگیرد.
وی افزود: در راستای ارائه خدمات فرهنگی به زوار، فضای مناسبی از سوی استانداری کرمانشاه به مدیریت شهری منطقه ۲۲ به منظور برپایی موکب و غرفه‌های مختلف واگذار شده است که این غرفه‌ها در دو بخش پذیرایی و فرهنگی خدمات‌رسانی خواهند کرد.
خداوردی اذعان کرد: موکب فرهنگی ما در مساحتی در حدود ۱۰۰ متر برپا خواهد شد که در آن به ارائه خدمات و توزیع محصولات فرهنگی پرداخته خواهد شد و در کنار آن غرفه مادر و کودک و خدمات کفاشی و آرایشگری نیز خواهیم داشت.
وی بیان کرد: به جهت گرمای زیاد هوا در بخش دیگر موکب به بحث پذیرایی از زوار با انواع نوشیدنی‌ها، شربت‌ها و آب پرداخته خواهد شد و در بخش دیگر نیز توزیع وعده‌های غذایی صبحانه، میان وعده و عصرانه را در سه نوبت انجام خواهیم داد.
معاون شهردار منطقه ۲۲ تصریح کرد: طبق برآوردهای صورت گرفته روزانه بین ۷۰ تا ۱۰۰ هزار وعده غذایی بین زوار توزیع خواهد شد.
وی یادآور شد: در کنار موکب فرهنگی منطقه ۲۲، موکب طریق القدس با هدف پاسداشت نام و یاد شهید بزرگوار راه قدس، شهید اسماعیل هنیه برپا خواهد شد و برنامه‌های سخنرانی، مداحی، برپایی مراسمات زیارت عاشورا و زیارت اربعین و … در آن اجرایی خواهد شد. همچنین در بخش ویدئووال کلیپهای محتوایی با مضامین قدس و اربعین پخش خواهد شد.