نصرتی شهردار منطقه۲۲ خبر داد:

افزایش سرانه‌های فرهنگی منطقه با بهره‌برداری از دو سرای محله در منطقه ۲۲ تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران، شهردار منطقه۲۲ اظهار کرد: طبق برنامه زمانبندی شده ۱۲ ماهه و در راستای ارتقاء سرانه‌های فرهنگی، سرای محلات آبشار و هوانیروز در منطقه ۲۲ احداث و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت. مسعود نصرتی از تلاش‌های شبانه‌روزی برای […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران، شهردار منطقه۲۲ اظهار کرد: طبق برنامه زمانبندی شده ۱۲ ماهه و در راستای ارتقاء سرانه‌های فرهنگی، سرای محلات آبشار و هوانیروز در منطقه ۲۲ احداث و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
مسعود نصرتی از تلاش‌های شبانه‌روزی برای به نتیجه رساندن یکساله عملیات ساخت و بهره‌برداری از سرای محله آبشار و هوانیروز خبر داد.
شهردار منطقه ۲۲ عنوان کرد: عملیات اجرایی این دو پروژه از اردیبهشت و خردادماه سال جاری آغاز و تا اوایل سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
وی در این باره اذعان کرد: سرای محله آبشار در سه طبقه، یک طبقه زیرزمین و دو طبقه روی همکف در محله امید دژبان با کاربری فرهنگی _ آموزشی و در مساحت یک هزار و ۸۰ مترمربع و مساحت اعیان ۳ هزار و ۶۰۰ مترمربع در نظر گرفته شد و جهت ساخت سرای محله به سازمانی عمرانی مناطق شهرداری تهران واگذار شد.
شهردار منطقه ۲۲ عنوان کرد: همچنین با هماهنگی های صورت گرفته از سوی شهرداری ناحیه ۲ و معاونت فنی و عمران منطقه ۲۲ ساخت دو و نیم طبقه سرای محله هوانیروز، با کاربری فرهنگی آموزشی در مساحتی حدود ۶۵۰متر مربع عرصه و اعیان ۳ هزار و ۲۵۰ مترمربع آغاز شد و در حال حاضر عملیات اجرایی طبقه همکف به اتمام رسیده و در حال بهره برداری است.