پاکسازی ۲ هزار مترمربع جداره ها و عناصر شهری در منطقه ۲۱ تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ تهران، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۱ از پاکسازی ۲ هزار مترمربع جداره های شهری و عناصر شهری در سطح منطقه خبر داد. ” سعود نوابی” در این باره بیان کرد: به منظور بهبود سیما و منظر […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ تهران، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۱ از پاکسازی ۲ هزار مترمربع جداره های شهری و عناصر شهری در سطح منطقه خبر داد.

” سعود نوابی” در این باره بیان کرد: به منظور بهبود سیما و منظر شهری و در راستای زدودن آلودگی های بصری اداره زیباسازی منطقه اقدام به رنگ آمیزی عناصر و المان های شهری در سطح منطقه کرده است.

وی با بیان اینکه پاکیزه نگه داشتن سیمای زیبای شهر است از وظایف معاونت خدمات شهری و محیط زیست است،  گفت: در جهت ارتقاء کیفیت زندگی در محیط شهری، بایستی فضاهایی خلق شود که با نیازهای امروز شهر و شهروندان مطابقت کند. با همین هدف عوامل اجرایی اداره زیباسازی، ۳۰۰ مترطول رنگ آمیزی پایه تابلو و رنگ آمیزی ۲ هزار مترطول جداول و رنگ آمیزی ۱۰۰ متر کافو به منظور بهبود سیما و منظر شهری انجام شده است.

وی در ادامه گفت: منظور بهبود سیما و منظر شهری در شب و ارتقاء امنیت شهروندان اداره زیباسازی ضمن اجرای نورپردازی پل های سواره رو و معابر در سطح منطقه نسبت به رفع خاموشی های احتمالی اقدام می کند که در این راستا تعویض چراغ های سوخته پایه های روشنایی واقع در بلوار انصار به تعداد ۲۰ عدد و رفع خاموشی و تعویض پروژکتورهای سوخته پل سواره واقع در بزرگراه فتح تقاطع گلها به تعداد ۲۲ عدد انجام شده است.