پیام تبریک شهردار قشم بمناسبت هفته دولت

دکتر میرداد میردادی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قشم با صدور پیامی هفته دولت را گرامی داشتند. به گزارش بلدیه آنلاین ، در متن پیام مشترک دکتر میردادی شهردار قشم و اعضای شورای اسلامی این شهر آمده است: باسمه تعالی هفته دولت یادآور مجاهدت خالصانه شهیدان رجایی و باهنر در خدمت به ملت شریف […]

دکتر میرداد میردادی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قشم با صدور پیامی هفته دولت را گرامی داشتند.

به گزارش بلدیه آنلاین ، در متن پیام مشترک دکتر میردادی شهردار قشم و اعضای شورای اسلامی این شهر آمده است:

باسمه تعالی
هفته دولت یادآور مجاهدت خالصانه شهیدان رجایی و باهنر در خدمت به ملت شریف ایران اسلامی و هنگامه توجه بیش از پیش به تلاش دولتمردان برای خدمتگزاری به مردم و کوشش در مسیر تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است.
بزرگداشت شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر و نیز شهید شیفته خدمت، شهید جمهورِ عزیز ملت صفحه تاریخ خدمتگزاری ایران اسلامی را زرین و مانا ساخته و بیانگر استمرار روحیه خدمت و ایثار برای اعتلای نظام اسلامی در کیان ایران است.
امروز به حمدالله دولت وفاق ملی هم با پایبندی به آرمان امام(ره) و شهدا و منویات عمیق و دقیق رهبر معظم انقلاب، مسیر خدمت بی منت را برای توسعه و پیشرفت کشور در پیش گرفته است که مایه امید و همدلی می باشد.
اینجانبان ضمن گرامیداشت هفته دولت برای تمامی دولتمردان بویژه دولتمردان جزیره زیبای قشم توفیق موفقیت در طریق خدمتگزاری را آرزومندیم.