پنجشنبه های محله محور نی ریز

با اجرای طرح نگهداشت محله، بولوار شهید موسی کلانتری نی ریز پاکسازی شد

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری نی ریز،  معاون خدمات شهری شهرداری نی ریز از اجرای طرح نگهداشت شهری با شعار پنجشنبه های محله محور، در بولوار شهید موسی کلانتری و نقاط دیگر این محله با هدف ارتقا رضایت شهروندان و افزایش زیبایی بصری شهر خبر […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری نی ریز،  معاون خدمات شهری شهرداری نی ریز از اجرای طرح نگهداشت شهری با شعار پنجشنبه های محله محور، در بولوار شهید موسی کلانتری و نقاط دیگر این محله با هدف ارتقا رضایت شهروندان و افزایش زیبایی بصری شهر خبر داد.

حسین دهقان با بیان این مطلب افزود: در راستای اجرای طرح نگهداشت محله، عملیات نظافت معابر، لایروبی انهار، شستشوی جداول، جمع آوری سد معابر، هرس درختان و … در بولوار شهید موسی کلانتری اجرا شد.

به گفته وی طرح نگهداشت شهر با دستور دکتر شاهسونی شهردار نی ریز در راستای نظافت و پاکیزگی هرچه بیشتر در سطح محله های شهر به عنوان اولویت خدمات شهری اجرایی می گردد تا از این طریق شاهد محیطی بهتر برای رفاه حال شهروندان باشیم.

این طرح هر هفته در یک محله و با هدف تمرکز امکانات، ماشین آلات و نیروهای شهرداری در محدوده زمانی و مکانی مشخص در قالب بسته خدماتی جامع و اثر گذار در مبحث شهر نشینی طراحی و اجرا می گردد.