سید فرید مرتضوی سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک تهران خبر داد:

ارائه آموزش های ترافیکی به کودکان در مسیر پیاده روی اربعین در شلمچه

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک  تهران، ‌در آستانه اربعین حسینی و با توجه به تردد بالای زائرین در مسیرهای منتهی به کربلا، شرایطی در موکب محبان الرضا (ع) شهرداری منطقه یک تهران در پایانه مرزی شلمچه برای کودکان فراهم شده است تا از آموزش های […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک  تهران، در آستانه اربعین حسینی و با توجه به تردد بالای زائرین در مسیرهای منتهی به کربلا، شرایطی در موکب محبان الرضا (ع) شهرداری منطقه یک تهران در پایانه مرزی شلمچه برای کودکان فراهم شده است تا از آموزش های ترافیکی همراه با جایزه بهره مند شوند.
بر اساس این طرح، مربیان ترافیک به داوطلبان استقرار یافته در موکب محبان الرضا (ع) با استفاده از بازی‌ها، مفاهیم پایه‌ای ترافیک را آموزش می‌دهند. این آموزش‌ها شامل شناخت علائم راهنمایی و رانندگی، اهمیت رعایت قوانین ترافیکی و چگونگی رفتار ایمن در کنار جاده‌ها است و در پایان به کلیه کودکان جوایز ترافیکی تقدیم می شود.
همچنین، با توزیع بروشورهای آموزشی و برگزاری کارگاه‌های عملی، تلاش می‌شود تا خانواده‌ها نیز با نکات ایمنی آشنا شوند و بتوانند به حفظ امنیت فرزندان خود در این سفر معنوی کمک کنند.
این اقدام امکان تجربه‌ای شیرین و آموزنده را برای کودکان در ایام اربعین فراهم می‌آورد با امید به این که سفر زائرین حسینی و فرزندانشان به کربلا در کمال آرامش و ایمنی برگزار شود.