با اجرای طرح نگهداشت محله محور:

معابر کلیدی در منطقه ۱۸ پایتخت باز پیرائی شدند

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۸ تهران؛ در راستای صیانت از زیست شهر و جلب رضایتمندی شهروندان، طرح نگهداشت محله محور همزمان در۷ نقطه شاخص از محدوده جغرافیائی منطقه۱۸ پایتخت اجرا شد. طرح نگهداشت این بار تحت عنوان محله محور با بسیج تمامی تجهیزات دستی، مکانیزه […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۸ تهران؛ در راستای صیانت از زیست شهر و جلب رضایتمندی شهروندان، طرح نگهداشت محله محور همزمان در۷ نقطه شاخص از محدوده جغرافیائی منطقه۱۸ پایتخت اجرا شد.
طرح نگهداشت این بار تحت عنوان محله محور با بسیج تمامی تجهیزات دستی، مکانیزه و حضور حداکثری عوامل کارگری نواحی هفتگانه آغاز و نقاط شاخصی از سطح محلات هجده گانه و همچنین شهرکهای بخش حریم بازپیرائی شدند.
برپایه این گزارش، در این مرحله از طرح، تعداد کثیری از کارگران خدمات شهری با بهره گیری از ادوات دستی و خودروهای در اختیار، پاکسازی معابر شاخصی نظیر شریعتی، پالاش، پژوتن، رضائی، نجومی، عابدینی، جعفری، حسینی، کوچه های باغ و هیأت واقع در خیابان مدرسه شهرک دانش همراه با محور شمال به جنوب جاده فیروز بهرام تا شمس آباد را به مرحله اجرا در آوردند.