نصب پایه روشنایی جدید بلوار ورودی شهر شوشتر از سمت اهواز

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری شوشتر ؛محمد اسفندیاری سرپرست شهرداری شوشتر؛ تامین روشنایی معابر را امری مهم و ضروری دانست و افزود:این اقدامات با هدف زیباسازی سیما و منظر شهری،تامین نور مناسب و روشنایی خیابان ها و معابر در شب صورت می گیرد. سرپرست شهرداری شوشتر […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری شوشتر ؛محمد اسفندیاری سرپرست شهرداری شوشتر؛ تامین روشنایی معابر را امری مهم و ضروری دانست و افزود:این اقدامات با هدف زیباسازی سیما و منظر شهری،تامین نور مناسب و روشنایی خیابان ها و معابر در شب صورت می گیرد.

سرپرست شهرداری شوشتر اظهار داشت: با انجام چنین اقداماتی ضمن زیباسازی و تامین روشنایی بلوار ورودی از سمت اهواز  ، این بلوار که یکی از بلوارهای اصلی شهر است به یکی از زیباترین بلوارها تبدیل خواهد شد و شهروندان از جلوه بصری زیبا و مطلوب سیمای شهر بهره مند می شوند و باعث ایجاد روحیه نشاط در شهروندان می شود.

اسفندیاری گفت: با توجه به حجم بالای عبور و مرور وسایط نقلیه در این نقاط از سطح شهر این مسیر به یکی از گذرگاه های اصلی عبوری در سطح شهر تبدیل شده است که امیدواریم  با این اقدام توانسته باشیم رضایت شهروندان را جلب نمائیم.

سرپرست شهرداری شوشتر در پایان از همکاری و صبر و حوصله بسیار خوب تمامی شهروندان عزیز جهت اجرای پروژه های عمرانی شهرداری کهن شهر شوشتر خصوصا  پروژه روشنایی بلوار  ورودی کهن شهر شوشتر( بلوار علامه شیخ شوشتری ) از سمت اهواز   تقدیر و تشکر کرد.