اجرای طرح پیاده روسازی اطراف مدرسه شهدای شهرک چشمه توسط شهرداری منطقه۲۲ تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران؛ معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ با اشاره به اینکه اقدامات گسترده ای در راستای طرح استقبال از مهر از سوی این معاونت به اجرا در آمده است؛ گفت: طرح پیاده روسازی اطراف مدرسه شهدای شهرک چشمه به […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران؛ معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ با اشاره به اینکه اقدامات گسترده ای در راستای طرح استقبال از مهر از سوی این معاونت به اجرا در آمده است؛ گفت: طرح پیاده روسازی اطراف مدرسه شهدای شهرک چشمه به اجرا در آمده است.
رضا ایرانشاهی اظهار داشت: این طرح در راستای تردد ایمن عابران پیاده به ویژه دانش آموزان این مدرسه صورت گرفته است؛ که با نظر کارشناسان این معاونت پیاده رو سازی این محیط به شکل سنگ فرش و موزائیک ویژه نابینایان نیز به کار رفته است.
وی افزود: در قالب طرح استقبال از مهر ۱۵ مدرسه مورد نوسازی آسفالت قرار گرفته است و همچنین معابر تمامی مدارس محدوده منطقه با همکاری نواحی ششگانه مورد پایش قرار گرفته و نقاطی که مورد نیاز به بهسازی آسفالت داشته باشد صورت گرفته است.
ایرانشاهی ادامه داد: از دیگر اقدامات این معاونت اتمام نصب جداول معبر سروستان هشتم و شروع رگلاژ خاک جهت بتن و اجرای کفپوش است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ عنوان کرد: طرح توسعه‌ محلی در محلات ۱۲ گانه منطقه به شکل ویژه دنبال می شود و عملیات آسفالت ریزی مکانیزه و دستی نیز در معابر مورد نیاز همچنان ادامه خواهد داشت.