فراهم شدن زیرساخت آبیاری در بوستان آبشار توسط شهرداری منطقه۲۲ تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران؛ معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ از فراهم شدن زیرساخت آبیاری در بوستان آبشار تهران خبرداد؛ گفت: باتوجه به اینکه بیش از ۹۰ بوستان در این محدوده غربی شهر تهران قرار دارد؛ اداره فضای سبز منطقه […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران؛ معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ از فراهم شدن زیرساخت آبیاری در بوستان آبشار تهران خبرداد؛ گفت: باتوجه به اینکه بیش از ۹۰ بوستان در این محدوده غربی شهر تهران قرار دارد؛ اداره فضای سبز منطقه اقدامات گسترده برای نگهداشت آن به اجرا در می آورد.
محمد حسن فصیح اظهار داشت: بوستان آبشار تهران یکی از بزرگترین بوستان های این منطقه است که در شمال بزرگراه شهید خرازی قرار دارد که به شکل شیب دار قرار دارد که برای انتقال آب تجهیزات و زیرساخت های فراهم شده است.
وی افزود: خریداری و راه اندازی پمپ بوستان آبشار به منظور آبرسانی به پایین دست برکه فضای سبز حاشیه پارکینگ ۳،۴و ۵ آبشار تهران به اجرا در می آید.
فصیح ادامه داد: یکی از مهم ترین موضوعات در حفظ و نگهداشت فضای سبز تامین آب است که در این خصوص اقدامات زیرساختی مناسبی طی شش ماه ابتدای سال جاری صورت گرفته است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ عنوان کرد: اداره فضای سبز براساس برنامه ریزی کارشناسی شده برای هر یک از بوستان های منطقه طرح های گوناگونی را به اجرا در می آورد.