علی سفید رو خبرداد؛

محقق شدن ۱۱۵ درصدی درآمد پایدار در ناحیه یک منطقه۲۲ تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران؛ معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری منطقه۲۲ با اشاره به اینکه در این دوره مدیریت شهری نگاه ویژه ای به کسب درآمد پایدار شده است؛ گفت: ناحیه یک منطقه۲۲ در حوزه درآمدهای پایدار ۱۱۵ درصد درآمد کسب کرده است. […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران؛ معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری منطقه۲۲ با اشاره به اینکه در این دوره مدیریت شهری نگاه ویژه ای به کسب درآمد پایدار شده است؛ گفت: ناحیه یک منطقه۲۲ در حوزه درآمدهای پایدار ۱۱۵ درصد درآمد کسب کرده است.
جلسه کمیته درآمد شهرداری ناحیه یک منطقه۲۲ با حضور علی سفیدرو معاون مالی و اقتصادی شهری، ایمان گودرزی شهردار ناحیه و مدیران ادارات این ناحیه با محوریت بررسی موضوع کسب درآمدهای پایدار برگزار شد.
سفید رو در این جلسه گفت: درآمدهای پایدار کمک بسزایی در بالا بردن میزان خدمات رسانی مدیریت شهری به شهروندان دارد که بخشی از این درآمدها مربوط به عوارض است.
در این جلسه گودرزی نیز گفت: در میان بخش‌هاى مختلف مدیریت شهرى، تامین منابع مالى و درآمدى شهردارى ها اهمیت ویژه اى دارد زیرا از یک سو کسب درآمد شهردارى ها تاثیر عمده اى در ارائه خدمات به شهروندان دارد و از سوى دیگرفقدان درآمد کافى نه تنها سبب عدم ایجاد خدمات ضرورى در شهرمی‌شود بلکه اساسا اجراى تمامى طرح ها و برنامه هاى شهرى را با مشکل مواجه خواهد ساخت.