خط کشی ۱۲ هزار متر از معابر و خیابان های گلپایگان اجرا شد

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین”، شهردار گلپایگان از اجرای خط‌کشی طولی بیش از ۱۲ هزار متر از معابر و خیابان‌های سطح شهر با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال خبر داد. احسان مهاجری اظهار کرد: اجرای خطوط عابرپیاده و نصب سرعت‌کاه‌های جدید در شهر گلپایگان با هدف کاهش حوادث رانندگی، تأمین ایمنی و امنیت […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین”، شهردار گلپایگان از اجرای خط‌کشی طولی بیش از ۱۲ هزار متر از معابر و خیابان‌های سطح شهر با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال خبر داد.

احسان مهاجری اظهار کرد: اجرای خطوط عابرپیاده و نصب سرعت‌کاه‌های جدید در شهر گلپایگان با هدف کاهش حوادث رانندگی، تأمین ایمنی و امنیت دانش‌آموزان در مسیرهای نزدیک به مدارس انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات رنگ‌آمیزی سرعت‌کاه‌ها، خطوط عابران پیاده و ترافیکی، تابلوهای راهنمایی و رانندگی در نقاط مختلف شهر گلپایگان در دست اجرا است، افزود: این اقدام با هدف بهبود شرایط ترافیکی و ارتقای آگاهی رانندگان و عابران پیاده در نقاط پرخطر شهر انجام می‌شود.

شهردار گلپایگان با اشاره به اینکه اجرای خط‌کشی طولی بیش از ۱۲ هزار متر از معابر و خیابان‌های سطح شهر با اعتباری بالغ‌بر ۱۶ میلیارد ریال انجام شد، خاطرنشان کرد: عملیات خط‌کشی طولی معابر و خیابان‌های پرتردد شهری با هدف افزایش ایمنی تردد و ارتقای فرهنگ ترافیکی و کاهش تصادفات در سطح شهر صورت گرفت.

مهاجری تصریح کرد: این پروژه با استفاده از رنگ‌های ترافیکی ویژه خط‌کشی خیابان‌ها و سطوح پرتردد که از ویژگی‌هایی همچون بازتاب نوری مناسب در شب، چسبندگی فوق‌العاده به سطح آسفالت، سخت شدن سریع، مقاومت و دوام در برابر سایش، آب و رطوبت برخوردار است با رعایت فواصل منظم و با استفاده از ماشین خط‌کشی معابر در سطح شهر به صورت مرحله‌ای اجرا می‌شود تا کمترین اختلال در تردد شهروندان ایجاد شود.

وی همچنین از عملیات به زراعی باغچه‌های بوستان توحید شهرک الوند با هدف تنظیم بافت خاک خبر داد و گفت: در راستای اجرای برنامه‌های جامع توسعه شهری شهرداری گلپایگان و به‌منظور ایجاد بستری مناسب برای کاشت درختان و گیاهان زینتی و بهبود منظر شهری منطقه الوند، عملیات خاکریزی بوستان توحید با استفاده از تجهیزات مناسب و با رعایت استانداردهای لازم در حال انجام است.