پیام تجلیل مدیر کل مدیریت بحران استانداری از آتش نشانان بمناسبت هفتم مهر ماه روز ایمنی و آتش نشانی

مدیر کل مدیریت بحران استانداری گفت :آتش نشانان فرشتگان نجاتند

به گزارش خبرگزای بلدیه آنلاین، مهرداد حسن زاده مدیر کل مدیریت بحران استانداری در پیامی تجلیل از آتش نشانان و پیشکسوتان عرصه ایمنی را ضروری برشمرد. وی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان ، اظهار داشت: هدف همه آتش نشان ها عزیز نجات جان انسان‌ها هست.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری تصریح کرد: آتش‌نشانی شغل مقدسی است و این قهرمانان همواره در سخت ترین شرایط جانانه دل به آتش می زنند .

وی ادامه داد: در سال گذشته پرسنل خدوم آتش نشانی در سطح استان مأموریت های متنوع و مختلفی انجام دادند از جمله حادثه حریق تونل تنگ زاغ، ،حوادث در صنایع‌ و … و همچنین در تازه ترین و تلخ ترین اتفاق آتش سوزی بازار قدیم جزیره قشم بود که با تلاش و همت این فداکاران چهره زیبایی از ایثار را به نمایش گذاشت.
حسن زاده خاطرنشان کرد: جایگاه آتش‌نشانان در پیشگاه خداوند و ملت جایگاهی ویژه است.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان را می‌توان مجاهدانی نامید که هر لحظه منتظرند در صورت رخ دادن اتفاقی به کمک مردم بشتابند و با ایثار وشجاعت مردم حادثه دیده را از دل بحران‌ها و حوادث نجات دهند.
حسن زاده در پایان تاکید کرد: هفتم مهر ماه فرصتی است برای قدردانی و تجلیل از زحمات آتش‌نشانان که جان خود را در معرض خطرقرار می‌دهند تا جان و مال مردم را از آتش و حوادث مختلف نجات دهند. این روز همچنین به عنوان یک موقعیت برای آگاهی‌بخشی به جامعه و اهمیت ایمنی و پیشگیری از حوادث نیز می باشد.