برپایی کارگاه آموزشی برج ایمن در منطقه۲۲ تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران؛ در راستای طرح جامعه ایمن کارگاه آموزشی برج ایمن در برج های مسکونی سطح ناحیه سه منطقه۲۲ برپا شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ محمد شاهین خواه گفت: کارگاه برج ایمن در برجها و مجتمع های […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران؛ در راستای طرح جامعه ایمن کارگاه آموزشی برج ایمن در برج های مسکونی سطح ناحیه سه منطقه۲۲ برپا شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ محمد شاهین خواه گفت: کارگاه برج ایمن در برجها و مجتمع های مسکونی در راستای اجرای مصوبات جلسه شورای سلامت در سطح ناحیه به اجرا در آمد.
شهردار ناحیه با بیان این خبر گفت: به همت اداره اجتماعی و همکاری آتش نشانی طرح برج ایمن در سطح ناحیه آغاز گردید. در این طرح همکاران آتش نشانی ضمن بازدید از وضعیت کپسولهای آتش نشانی با آموزش اصول ایمنی، نحوه اطفاء حریق، نحوه مقابله با زلزله به اعضای هیئت مدیره برج روژان آموزشهای لازم و اصولی را ارائه کردند.
وی افزود: باتوجه به گسترش برج نشینی بویژه در منطقه ۲۲، آموزش شهروندان درخصوص مواجه با آتش سوزی و زلزله در دستور کار اداره اجتماعی و فرهنگی و همکاری ارگانهای خدمات رسان قرار گرفت تا ضمن ارائه مطالب آموزشی به ساکنین برجها، نسبت به ارتقاء امنیت و سلامت و آماده سازی شهروندان در زمان بحران گام موثری برداشته شود.