سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد خبر داد:

کاشت گل های فصلی در میدان ها، بلوارها و بوستان های سطح شهر یزد

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد ، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد از آغاز کاشت گل های فصلی متنوع با شروع فصل پاییز و متناسب با آب و هوای شهر یزد خبر داد.  محمد سعید کاشفی اظهار کرد: […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد ، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد از آغاز کاشت گل های فصلی متنوع با شروع فصل پاییز و متناسب با آب و هوای شهر یزد خبر داد.

 محمد سعید کاشفی اظهار کرد: در این عملیات انواع گل های داوودی و کلم زینتی به عنوان گونه های مقاوم به شرایط فصل پاییز و زمستان در سطح مناطق پنجگانه شهر در حال کاشت است.

وی افزود: به منظور افزایش زیبایی بصری شهر و آرامش روانی شهروندان، با شروع فصل پاییز و عبور از فصل گرم سال، عملیات کاشت در سطح معابر معابر، میدان ها و بلوارهای سطح شهر در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد ادامه داد: با گسترش و توسعه زندگی ماشینی و شهری ارتباط با طبیعت و لذت بردن از مناظر زیبا در سطح شهر، درختکاری و گلکاری راهکاری مهم در جهت تلطیف روح و روان شهروندان است که سازمان در این خصوص برنامه ریزی لازم را در سال جاری نموده است.​​​​​​​