تجهیز زیرگذر تقاطع های غیر همسطح به دوربین نظارت ترافیکی توسط شهرداری مشهد

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، با نصب و بهره برداری دوربین های نظارت ترافیکی در زیرگذرهای تقاطع غیر همسطح جهاد و آزادی افزایش میدان دید و پوشش کامل نظارت ترافیکی جهت رصد کلیه رویدادها و پایش نظارتی در این محل ها انجام شد. علی سمیعی […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، با نصب و بهره برداری دوربین های نظارت ترافیکی در زیرگذرهای تقاطع غیر همسطح جهاد و آزادی افزایش میدان دید و پوشش کامل نظارت ترافیکی جهت رصد کلیه رویدادها و پایش نظارتی در این محل ها انجام شد.

علی سمیعی با بیان این خبر اظهار کرد: درزیرگذر تقاطع های غیر همسطح که فاقد پوشش نظارتی بوده اند، نصب دوربین های ترافیکی برای اولین بار در سطح شهر مشهد انجام شد.

وی افزود: ۶ دوربین ثابت در زیر گذر تقاطع غیر همسطح جهاد در محور بزرگراه سردار شهید سلیمانی و زیرگذر تقاطع غیر همسطح آزادی حدفاصل بولوار ملک آباد به سمت بولوار وکیل آباد و مسیر بلعکس نصب شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری مشهد با بیان اینکه تمامی اطلاعات تصویری در این محل ها به مرکز کنترل ترافیک منتقل می شود، گفت: اطلاعات ثبت شده به لحاظ موارد ترافیکی از جمله تسهیل و پایش ترافیک محل، بررسی میزان و حجم ترافیک، تصادف ها و اتفاقات مورد رصد و پیگیری قرار می گیرد.

سمیعی بیان کرد: تا انتهای سال جاری، تمامی تقاطع های غیر همسطح که به لحاظ ترافیکی دارای اهمیت هستند، به دوربین نظارت ترافیکی مجهز خواهند شد.