در راستای طرح الگوی خدمت صورت گرفت؛

خط‌کشی خطوط ایست و عابر پیاده تقاطع ها در معابر منطقه۲۲ تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران؛ معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه۲۲ با اشاره به اینکه اقدامات گسترده ای در حوزه رنگ آمیزی معابر با هدف تردد آسوده شهروندان صورت گرفته است؛ گفت: عملیات خط‌کشی ایست و عابر پیاده تقاطع محلات این محدوده غربی […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران؛ معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه۲۲ با اشاره به اینکه اقدامات گسترده ای در حوزه رنگ آمیزی معابر با هدف تردد آسوده شهروندان صورت گرفته است؛ گفت: عملیات خط‌کشی ایست و عابر پیاده تقاطع محلات این محدوده غربی شهر تهران به اجرا در آمده است.
سید فرهاد خدابخشی اظهار داشت: به منظور خدمات رسانی، ایمنی، امنیت در عبور و مرور عابرین و خودروها و در جهت جلو گیری از جرایم رانندگی تقاطعات هوشمند سطح منطقه با خط کشی خطوط ایست، عابر پیاده و خطوط کاهنده در بلوار هاشم زاده به همت اداره نظارت و اجرایی این معاونت اجرا شده است.
وی افزود: باهمکاری نواحی ششگانه منطقه و کارشناسان این معاونت سایر تقاطع هایی که نیازمند خط‌کشی خطوط ایست و عابر پیاده در تقاطع ها باشند شناسایی و براساس اولویت بندی میزان حجم تردد عابران و خودروها به اجرا در می آید.
خدابخشی ادامه داد: در شش ماه ابتدایی سال جاری تنها در معابر اصلی و فرعی این محدوده ۱۷۰ کیلومتر خط کشی محوری صورت گرفته است و این عملیات تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۲۲ خاطرنشان کرد: در قالب طرح الگوی خدمت و استقبال از مهر خط کشی ایستگاه های اتوبوس و جای پارک ویژه معلولین نیز رنگ آمیزی شده است.