خداوردی معاون شهردار منطقه۲۲ تهران خبرداد؛ برگزاری ده ها برنامه ویژه سالمندان

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران؛ معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ با اشاره به گرامیداشت هفته سالمند گفت: ده ها برنامه ویژه سالمندان از سوی اداره سلامت شهرداری منطقه۲۲ و سراهای محلات این محدوده از شهر تهران برگزار شده است. حامد خداوردی […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران؛ معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ با اشاره به گرامیداشت هفته سالمند گفت: ده ها برنامه ویژه سالمندان از سوی اداره سلامت شهرداری منطقه۲۲ و سراهای محلات این محدوده از شهر تهران برگزار شده است.
حامد خداوردی اظهارداشت: در راستای گرامیداشت هفته سالمند به همت اداره سلامت شهرداری منطقه و خانه سلامت سراهای محلات ۱۲گانه منطقه به اجرا در آمده است.
وی افزود: این برنامه ها شامل ویزیت پزشکی رایگان و سنجش نوار قلب در درمانگاه شهرداری منطقه۲۲، برگزاری کارگاه آموزشی مزاج شناسی وطب سنتی ،برگزاری دورهمی یاد ایام و خاطره گویی ،بازدید از سالمند تنها همراه با سنجش فشارخون و اهدای بسته کمک معیشتی با همکاری پایگاه خدمات اجتماعی،برگزاری سنجش فشارخون ، مشاوره پزشکی و توصیه های تغذیه ای سالم و طب ایرانی در مسجدحضرت ابوالفضل(ع) باهمکاری پایگاه سلامت پیکان شهر به اجرا درآمده است‌.
خداوردی ادامه داد: برگزاری سنجش فشارخون و عضو گیری کانون جهاندیدگان در خانه سلامت سروآزاد از دیگر برنامه های هفته سالمندان در منطقه بود.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲۲ عنوان کرد: ویژه برنامه ای در سرای محله زیبادشت با محوریت نشاط سالمندی ویژه سالمندان ساکن در این محله به اجرا در آمده است.