بازسازی و احداث ۴ زمین چمن مصنوعی در مبارکه آغاز شد

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین”، شهردار مبارکه از آغاز بازسازی و احداث چهار زمین چمن مصنوعی در شهر مبارکه خبر داد و گفت: به منظور افزایش سرانه‌های ورزشیریال عملیات احداث دو زمین چمن مصنوعی در محله‌های نهچیر و قلعه مبارکه آغاز شد. مصطفی رحیمی در حاشیه بازدید از زمین چمن مصنوعی محله […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین”، شهردار مبارکه از آغاز بازسازی و احداث چهار زمین چمن مصنوعی در شهر مبارکه خبر داد و گفت: به منظور افزایش سرانه‌های ورزشیریال عملیات احداث دو زمین چمن مصنوعی در محله‌های نهچیر و قلعه مبارکه آغاز شد.

مصطفی رحیمی در حاشیه بازدید از زمین چمن مصنوعی محله نصیرآباد مبارکه با اشاره به فرسودگی کامل این زمین‌های چمن مصنوعی اظهار کرد: به منظور استفاده مطلوب نوجوانان و جوانان عملیات بازسازی چمن مصنوعی محله نصیرآباد و محله شیخ آباد آغاز و تا اواخر هفته آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: با هدف افزایش سرانه‌های ورزشی، عملیات احداث ۲ زمین چمن مصنوعی در محله‌های نهچیر و قلعه مبارکه نیز آغاز شده است.

شهردار مبارکه خاطرنشان کرد: احداث زمین‌های چمن مصنوعی با هدف متعادل سازی مناسب در محله‌های مختلف این شهر به اجرا درآمده است.

رحیمی داشتن زمین چمن برای فعالیت‌های ورزشی را مطالبه به حق جوانان شهر دانست و ادامه داد: عملیات نصب چمن مصنوعی محله‌های مختلف در راستای رفاه شهروندان و به منظور استفاده هرچه بهتر جوانان و نوجوانان از اوقات فراغت انجام شده است.

وی با بیان اینکه تلاش شده است شرط تعادل برای همه محله‌های شهر مبارکه در اجرای پروژه‌ها به عمل آید گفت: با اجرای این پروژه‌ها شاهد افزایش سرانه مناسب ورزشی در شهر مبارکه خواهیم بود.

شهردار مبارکه با اشاره به نقش ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی و سلامت جامعه، تصریح کرد: پروژه احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ورزش میان شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان شهر و پر کردن اوقات فراغت آن‌ها، در دستور کار قرار گرفت.