همزمان با هفته‌ نیروی انتظامی

تجلیل شهردار منطقه۱۶ تهران از فرماندهان نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶ تهران؛ ️همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی، شهردار منطقه ۱۶ از فرماندهان فراجا سطح منطقه تقدیر کرد. حسین کاشانی پور شهردارمنطقه به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در نشستی صمیمی با سرکلانتر، روسای کلانتری و پلیس راهور سطح منطقه […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶ تهران؛ ️همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی، شهردار منطقه ۱۶ از فرماندهان فراجا سطح منطقه تقدیر کرد.
حسین کاشانی پور شهردارمنطقه به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در نشستی صمیمی با سرکلانتر، روسای کلانتری و پلیس راهور سطح منطقه ضمن تاکید برهمکاری وتعامل حداکثری سازنده بین شهرداری و فراجا به عنوان آخرین لایه های خدمت رسانی به شهروندان، از آنان تجلیل وقدردانی کرد.
️وی افزود: نیروی انتظامی ویژگی های ممتازی دارد که مقام معظم رهبری به تفصیل به آن پرداخته اند و ما به همکاری و تعامل با این عزیزان افتخار می کنیم.
️کاشانی پور در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فراجا اذعان داشت: همکاران نیروی انتظامی برای صلح و امنیت، نظم و اقتدار شهروندان همواره در جهاد فی سبیل الله هستند و در حوزه های امنیت اجتماعی، کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد صلح و آرامش برای شهروندان این منطقه نیز با تلاشی بی شائبه و شبانه روزی بی نظیر رضایت‌مندی مردمی بسیاری را رقم زدند که شایسته تقدیر و تشکر است.