استقبال بی‌نظیر خانواده‌های پایتخت از جشنواره‌ «شهرکودکی» بوستان لاله منطقه۶ تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶ تهران؛ شهردارمنطقه۶ تهران از استقبال بی‌نظیر خانواده پایتخت‌نشینان از‌ جشنواره «شهرکودکی» خبر داد که به مناسبت هفته ملی کودک به همت اداره کل‌آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران و به میزبانی شهرداری منطقه شش در‌ بوستان لاله تهران برگزار شد.  سیدمرتضی روحانی، […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶ تهران؛ شهردارمنطقه۶ تهران از استقبال بی‌نظیر خانواده پایتخت‌نشینان از‌ جشنواره «شهرکودکی» خبر داد که به مناسبت هفته ملی کودک به همت اداره کل‌آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران و به میزبانی شهرداری منطقه شش در‌ بوستان لاله تهران برگزار شد.
 سیدمرتضی روحانی، در این باره گفت: امسال اداره کل‌آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران در هفته ملی کودک جشنواره‌ای متفاوت، پرمحتوا، جذاب و اثربخش برای برای اقشار مختلف به ویژه کودکان و بچه‌های تهران تدارک دیده بود که شامل ارائه بیش از ۵۰ نوع خدمت به کودکان شهر همراه با برپایی انواع مسابقات و سرگرمی از جمله نقاشی، موسیقی زنده، نمایش عروسکی و… برای استفاده خانواده‌های تهرانی بود.
روحانی، اضافه کرد: یکی از این برنامه‌های پر مخاطب در جشنواره شهر کودکی، برپایی جشنی متفاوت برای بچه‌های دیروز و امروز با عنوان«یاد ایام» به همت اداره سلامت این منطقه بود که در آن جمعی از پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های ساکن پایتخت همراه با نوه‌هایشان شرکت داشتند و از قسمت‌های مختلفی همچون استند آپ کمدی، اجرای موسیقی زنده تا برپایی مسابقه وخاطره گویی تشکیل شده بود.
وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف جشن «یاد ایام» در بوستان لاله تهران ویژه پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های شهر به همراه نوه‌هایشان، ارتقای و بهبود ارتباط و تعامل آنان با یکدیگر بود؛ یکی دیگر از ویژگی‌های این برنامه این بود که نوه‌ها برای ساعاتی گوشی تلفن همراه، تبلت و بازی‌های آن را کنار بگذارند و همراه پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ‌هایشان درمسابقات جذاب و پرهیجان شرکت نمایند.
شهرداری منطقه۶ تهران تأکیدکرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی بامحوریت تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از گسست بین نسل‌های دیروز و امروز بسیار تأثیرگذار است و باعث می‌شود که ارتباط و تعامل نوه‌ها با پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها بهبود یابد.
این مقام مسئول در پهنه مرکزی پایتخت از دیگر برنامه‌های جذاب و پرمخاطب جشنواره شهر کودکی بوستان لاله صحبت کرد و گفت: ویژه برنامه مادر_دختری با هدف افزایش تحرک، نشاط و شادابی مادران و دختران جامعه با حضور بیش از ۵۰۰ مادر و دختر تهرانی به میزبانی شهرداری منطقه۶ برگزار شدکه بحمدالله مورد استقبال شهروندان قرارگرفت.
روحانی با بیان اینکه این ویژه برنامه با حضور بانوان ورزشکار‌ ایستگاه‌های تندرستی، ورزش شهروندی و سفیران ورزشی مناطق ۲۲‌گانه شهر تهران با محوریت مادران و دختران شهر تهران به اجرا درآمد، افزود: از اهداف این برنامه می‌توان به افزایش روحیه، نشاط و شادابی و ایجاد تحرک و پویایی، فراهم کردن فضایی گرم و صمیمی و ساختن اوقاتی مفرح و خاطره‌انگیز برای مادران و دختران شهر اشاره کرد. قسمت‌های مختلف این برنامه شامل نرمش و حرکات ورزشی با حضور افتخاری صدرالدینی، مربی باسابقه‌ایستگاه ورزش شهروندی بوستان لاله، برگزاری مسابقات خلاقانه با شرکت مادران و دختران و اهدای جایزه به برندگان، توزیع بادکنک‌های رنگی بین دختران کودک و نوجوان، برپایی مسابقه پرتاب دارت بین مادران ورزشکار بودکه مورد تشویق دخترانشان قرار گرفت.