بررسی طرح دو فوریتی در دستور کار شورای شهر کاشان

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: بررسی طرح دو فوریتی که هفته قبل به تصویب اعضای شورا رسیده و به شهردار ابلاغ شد با ۶ رأی موافق مصوب و در دستور کار شورا قرار گرفت. علیرضا مفرح  افزود: در ابتدای جلسه علنی این هفته مالکین تاکسی ۱۳۳ به […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: بررسی طرح دو فوریتی که هفته قبل به تصویب اعضای شورا رسیده و به شهردار ابلاغ شد با ۶ رأی موافق مصوب و در دستور کار شورا قرار گرفت.

علیرضا مفرح  افزود: در ابتدای جلسه علنی این هفته مالکین تاکسی ۱۳۳ به شورا آمدند و برای حل مشکل خود با اعضای شورا و شهردار به گفت‌وگو پرداخته و اعتراضات خود را به قطع بی‌سیم و استفاده از اپلیکیشن بیان کردند که مرتفع شدن مشکل آنان منوط شد به برگزاری جلسه هیئت تطبیق که در فرمانداری و در آنجا بررسی مشکلات این رانندگان پیگیری شود.

وی گفت: در مرحله دوم جلسه شورا طرح دو فوریتی که در جلسه قبل با رأی پنج نفر به شهردار ابلاغ شده بود در دستور کار شورا قرار گرفت.

مفرح با اشاره به مصوبات طرح دو فوریتی افزود: طرح دو فوریتی با ۹ مصوب در شورای اسلامی شهر کاشان قرائت و در دفتر شورا ثبت شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: طرح دو فوریتی شورا با ۸ نفر از اعضا رأی‌گیری شد و با ۶ رأی موافق و ۲ رأی مخالف به هیئت تطبیق ارجاع داده شد که چنانچه در هیئت تطبیق هم رأی بیاورد اجرایی می‌شود.

علیرضا عرب‌بیگی نیز به عنوان موافق طرح اظهار کرد: شهرداری در مورد شفاف‌سازی بودجه و ناترازی درآمد و هزینه شفاف‌سازی کند.

وی از دیگر اعضا شورا خواست تا به اجرای طرح دو فوریتی رأی داده و شهردار را از ورود به پروژه‌های جدید منع کنند.

در ادامه علی هاشمی طاهری به عنوان مخالف طرح دوفوریتی اقدامات گسترده شهرداری را در مدیریت پروژه‌های زیادی در یکسال گذشته برجسته اعلام کرد و اظهار کرد: سنوات گذشته نشان داده است که بودجه شهرداری نیمه دوم سال به خصوص دو ماهه پایانی سال محقق می‌شود.

وی از اعضای شورا خواست تا اجازه دهند شهرداری پروژه‌های در حال اجرا و منطبق با بودجه را به اتمام برساند.

به گزارش خبرنگار بلدیه آنلاین، در ادامه جلسه کسبه بازار روز شهروند به شورای شهر آمدند و با بیان نارضایتی از جانمایی بازار روز و قرار گرفت آن بر روی چاله نخاله خواستار تغییر مکان این بازار را داشتند، عدم زیرساخت‌ها رفاهی و امکانات کافی این مکان سبب اعتراضات این کسبه شده است که مفرح رئیس شورا با اشاره به اینکه این امکانات باید برای بازار روز ایجاد شود و پس از برطرف شدن این موانع و تأیید شورا جا به جایی کسبه به این مکان انجام می‌شود.