گودرزی در آیین افتتاح ۲۵۲ خانه محیط زیست شهرتهران مطرح کرد؛

برای موفقیت در زمینه نظافت و ساماندهی زباله‌ها نیازمند همکاری مردم و رسانه‌ها هستیم

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از خبرسازان پایتخت؛ معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: با استفاده از تکنولوژی، دستگاه‌های جدید و اقدامات فرهنگی و رویکرد مشارکتی می‌توانیم شهر تمیزتری داشته باشیم. آیین افتتاح ۲۵۲ خانه محیط زیست در سطح شهر تهران همزمان با یکصد و چهل و […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از خبرسازان پایتخت؛ معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: با استفاده از تکنولوژی، دستگاه‌های جدید و اقدامات فرهنگی و رویکرد مشارکتی می‌توانیم شهر تمیزتری داشته باشیم.

آیین افتتاح ۲۵۲ خانه محیط زیست در سطح شهر تهران همزمان با یکصد و چهل و ششمین پویش‌امیدوافتخار با حضور “مهدی پیرهادی” رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، “داود گودرزی” معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران،”حمید جوانی” شهردار منطقه ۳، ” محمدصابر باغخانی پور” مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار، ” فاطمه کریمی” سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوای تهران و تولیت امامزاده قاضی الصابر و سایر مسئولین شهری برگزار شد.

داود گودرزی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در سخنانی به اهمیت توجه به موضوعات محیط زیست و نظافت شهری اشاره کرد و گفت: این مسائل نباید مغفول واقع شوند. لازم است زمینه‌هایی فراهم شود تا مردم در این زمینه مشارکت کنند.معاون شهردار تهران با بیان اینکه خانه‌های محیط زیست به عنوان یک اقدام مهم در این راستا افتتاح شده‌اند، تصریح کرد: این خانه‌ها می‌توانند به شناخت و حل مشکلات محیط زیستی کمک کنند.

وی با بیان اینکه برای موفقیت در زمینه نظافت و ساماندهی زباله‌ها نیازمند همکاری مردم و رسانه‌ها هستیم، ادامه داد: نباید انتظار داشته باشیم که مشکل زباله‌های شهر به تنهایی حل شود. این کار نیازمند مشارکت عمومی است.با همکاری خانوار‌ها، به‌ویژه خانم‌ها، می‌توان به طور مؤثر این معضل را برطرف کرد. البته برنامه‌هایی برای تسهیل تفکیک زباله‌ها طراحی شده است.