نصب دوربین نظارت ترافیکی جدید در مشهد

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مدیر عامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری مشهد از نصب و راه اندازی دوربین نظارت ترافیکی جدید در تقاطع حر- قمر بنی هاشم خبر داد. رضا نوروزی با بیان این خبر گفت: با توجه به افزایش روز […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مدیر عامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری مشهد از نصب و راه اندازی دوربین نظارت ترافیکی جدید در تقاطع حر- قمر بنی هاشم خبر داد.

رضا نوروزی با بیان این خبر گفت: با توجه به افزایش روز افزون تردد وسائل نقلیه در سطح شهر و به تبع آن افزایش بار ترافیکی در معابر، استفاده از تجهیزات هوشمند به منظور رصد رفتارهای ترافیکی رانندگان ضروری است و موجب مدیریت بهینه ترافیک و زمان سفر، کاهش سوانح رانندگی و… خواهد شد.
وی با اشاره به روند رو به رشد تجهیز معابر پر تردد مشهد به ابزارهای هوشمند نظارت و کنترل ترافیک در سالهای اخیر افزود: دوربین های نظارت ترافیکی با هدف پایش روند ترافیک، رویت تصادفات، رفع مشکلات ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در معابر و تقاطع های سطح شهر نصب می شوند.
مدیر عامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل تصریح کرد: این دوربین ها در معابر بزرگراهی و اصلی دارای بار ترافیکی و تخلفات لحظه ای و همچنین در تقاطع های هوشمند سطح شهر نصب می شود؛ که رصد و نظارت این مسیرها منجر به افزایش نظم و انضباط در شهر و بهبود وضعیت ترافیکی خواهد شد.