پایان عملیات مرمت و احداث پیاده رو در خیابان زنبق منطقه۲۲ تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران؛ شهردار ناحیه ۵ منطقه۲۲ با اشاره به اینکه طرح های گوناگونی با محوریت احداث پیاده رو در معابر این محدوده غربی شهر تهران در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد؛ گفت: عملیات احداث و مرمت پیاده رو در خیابان […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران؛ شهردار ناحیه ۵ منطقه۲۲ با اشاره به اینکه طرح های گوناگونی با محوریت احداث پیاده رو در معابر این محدوده غربی شهر تهران در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد؛ گفت: عملیات احداث و مرمت پیاده رو در خیابان زنبق در قالب طرح توسعه محله ای به پایان رسید.
مجید کاشانی اظهار داشت: با توجه به درخواست های شهروندان با همت و تلاش شبانه روزی اداره عمران ناحیه پنج منطقه ، عملیات پیاده روسازی در معابر فاقد پیاده رو مناسب در دستور کار قرار گرفته است.
وی ادامه داد: در کنار عملیات احداث پیاده رو در معابر تازه تاسیس فاقد پیاده رو عملیات مرمت و نوسازی پیاده رو های سایر معابر محلات ناحیه ۵ منطقه با همکاری معاونت فنی و عمران نیز اجرا می شود.
کاشانی عنوان کرد: عملیات نوسازی انهار نیز در شهرک شهید باقری در دستور کار این ناحیه قرار گرفته است و در حال حاضر بخشی از این عملیات در حال اجرا است.
شهردار ناحیه پنج منطقه۲۲ عنوان کرد: عملیات احداث پیاده رو به شکل ویژه در قالب طرح های توسعه محله ای تا پایان سال جاری به اجرا در خواهد آمد.