پروژه ساماندهی میدان باهنر تا میدان سایت بندرعباس کلید خورد

مراسم کلنگ زنی پروژه ساماندهی میدان باهنر تا میدان سایت با حضوراستاندار ،شهردار ،رییس و اعضای شورای اسلامی شهر ،رییس پلیس راهور استان ،معاون امور زیر بنایی و عمرانی شهرداری ،مدیر منطقه چهار شهری و جمعی از مسولین و مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین-هرمزگان-؛مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این آیین پروژه ساماندهی میدان باهنر تا میدان سایت بندرعباس که با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس،عیسی عباسی رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس ،پلیس راهور استان و جمعی از مسئولان مربوطه برگزار. شد گفت  : ورودی شهرها بخصوص مراکز استانها از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند زیرا اولین مکانی است که مسافران و گردشگران با آن مواجه میشوند و معرف هویت بصری شهر می باشد.

 

استاندار خاطر نشان شد: چند طرح برای ورودی های شهر هست که ورودی شرقی ساماندهی شده ، برای ورودی راه آهن بخشی از کار انجام شده و بخش دیگر آن در فاز دوم به مرحله اجرا خواهد رسید. ورودی غربی شهر هم که بیشترین ترددها به خاطر صنایع و بندر شهید رجایی در این مسیر است انشالله ساماندهی می شود تا شهر بندر عباس در نگاه اول از شمال ،جنوب که ورودی دریایی است و شرق و غرب منظر گاه زیبایی از شهر را به نمایش بگذارد.

 

دوستی ضمن تشکر از مدیریت شهری تصریح کرد :این طرح به همت شورای شهر و‌ شهرداری اجرا خواهد شد و قطعا ورودی غربی شهر به گونه ای طراحی و احداث می شود که در شأن شهر بندرعباس پایتخت اقتصادی و مرکز استان هرمزگان خواهد بود.

 

شهردار بندرعباس نیز در این مراسم گفت :طبق برنامه زمانبندی هر هفته یک پروژه، امروز ورودی غربی را برای زیبا سازی و تعریض مسیر رفت و برگشت کلنگ زنی کردیم .

 

نوبانی با اشاره به ساماندهی ،تعریض و نورپردازی و زیبا سازی ورودی شرقی در سال گذشته بیان داشت :بوستان ارمغان مالیاتی هم در آن مسیر به بهره برداری رسیده که این پروژه در شرق شهر ،مکانی مناسب برای میهمانان و گردشگران و همچنین شهروندان در بدو ورود به شهر از سمت شرق و شمال شرقی می باشد.

مهدی نوبانی خاطر نشان کرد :ساماندهی ورودی غربی از میدان باهنر تا میدان سایت در قرار دادی ۱۴ماهه به اجرا خواهد رسید که امیدواریم طبق وعده و قولی که میدهیم در زمان مقرر به بهره برداری برسد و تقدیم مردم شهر بندر عباس شود.

شهردار با اشاره به بهره برداری از پل شهید مدافع حرم عبدالحمید سالاری در غرب شهر تاکید کرد :بار ترافیک سنگین سه راه جهانبار تا میدان سایت را این پل کاهش داده و در حال حاضر تردد خوردوها در غرب شهر بدون هیچ ترافیکی می باشد.