حمایت از ورزشکاران و اهمیت به ورزش یکی از برنامه های منسجم در ارتش است

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب‌شرق گفت: ما به‌عنوان افراد رزمی باید همیشه جسم و فکر آماده‌ای داشته باشیم؛ از این رو برای ورزش‌های رزمی برنامه ی منسجمی داریم.

به گزارش خبرنگار بلدیه آنلاین -هرمزگان ،امیر سرتیپ دوم نصرالله هوشمند،فرمانده منطقه هوایی جنوب شرق در حاشیه مراسم استقبال از سرگرد میثم نبئی قهرمان جودو در مسابقات جهانی سیز تاشکند ازبکستان در جمع خبرنگاران گفت: ما به‌عنوان افراد رزمی باید همیشه جسم و فکر آماده‌ای داشته باشیم؛ از این رو برای ورزش‌های رزمی و جودو برنامه‌ریزی منسجمی داریم.

وی یکی از نیازهای مهم بدن را سلامتی و انجام ورزش دانست و افزود: حمایت از ورزشکاران و اهمیت به ورزش یکی از برنامه‌های ما است که توانستیم یکی از ورزشکارانمان را با تیم ملی به مسابقات جهانی اعزام کنیم.

 

گفتنی است سرگرد میثم نبئی در وزن منفی ۷۳ کیلوگرم در ترکیب تیم ملی نیروهای مسلح، در چهل و دومین دوره مسابقات جودو قهرمانی جهان سیزم تاشکند ازبکستان توانست افتخار کسب مقام کند که این دوره از مسابقات با حضور ۲۰ تیم برتر دنیا و به میزبانی کشور ازبکستان برگزار شده است  و تیم ملی ایران توانست در جایگاه سوم این مسابقات قرار گیرد.

 

جزایر سه‌گانه جزء لاینفک سرزمین ایران است

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب‌شرق  در پاسخ به سوال خبرنگار بلدیه آنلاین در خصوص جزایر سه گانه عنوان کرد: دشمنان و افرادی که ادعا دارند جزایر سه‌گانه خلیج فارس ایرانی نیست، بدانند این فکر و خیال آن‌ها واهی است، این جزایر جزء لاینفک سرزمین ایران است، پیام ما به این افراد و کشورها این است که هرچه سریع‌تر از این فکر واهی خارج شوند.

وی در ادامه افزود:جزایر سه‌گانه تا ابد ایرانی هستند، ایرانی بوده و خواهند ماند، در دولت جدید هم طرح توسعه در جزایر مطرح شده و برنامه‌های بسیار خوبی در این خصوص خواهیم داشت، ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز درکنار سایر نیروهای مسلح در این جزایر حضور مستمر دارد.