سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۰ تهران خبر داد؛

ایمن سازی و رفع نقطه حادثه خیز در زیرگذر خیابان آزادی تقاطع بزرگراه یادگار امام

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰ تهران؛ امیر عزیزی فر گفت: با ایمن سازی مسیر ویژه اتوبوس‌های تندرو در محدوده زیرگذر خیابان آزادی تقاطع بزرگراه یادگار  امام(ره)، این مهم سبب افزایش ایمنی در محور یاد شده و کاهش محسوس تصادفات خواهد شد. امیر عزیزی فر سرپرست […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰ تهران؛ امیر عزیزی فر گفت: با ایمن سازی مسیر ویژه اتوبوس‌های تندرو در محدوده زیرگذر خیابان آزادی تقاطع بزرگراه یادگار  امام(ره)، این مهم سبب افزایش ایمنی در محور یاد شده و کاهش محسوس تصادفات خواهد شد.
امیر عزیزی فر سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه،  در تشریح جزئیات ایمن سازی و رفع نقطه پرخطر در خیابان آزادی اظهار کرد: مسیر ویژه اتوبوس‌های تندرو در محدوده زیرگذر خیابان آزادی تقاطع بزرگراه یادگار امام از نقاط دارای پتانسیل تصادفات جرحی و فوتی است و به همین منظور ایمن سازی و رفع این معضل در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه قرار گرفت.
وی در خصوص نحوه اجرای طرح افزود: پس از مطالعه و بررسی‌ و اخذ مجوزات لازم، تفکیک حرکات رفت و برگشت در مسیر ویژه اتوبوس در محدوده زیرگذر آزادی به وسیله جدا کننده‌های لاستیکی و استوانه‌های ترافیکی به طول ۴۵۰  متر اجرا شد و این طرح موجب جلوگیری از انحراف به چپ موتورسیکلت‌ها و سایر وسایل نقلیه در این محدوده شده است.
عزیزی فر با بیان اینکه اجرای این طرح کاهش تصادفات را نیز در پی خواهد داشت گفت: ایمن سازی معابر سطح منطقه و رفع نقاط حادثه خیز باعث افزایش ایمنی سفرهای درون شهری شهروندان می‌شود که یکی از مهمترین اولویت‌های ما در دیار امام هادی (ع) است.
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک  از همکاری عوامل پلیس راهور تهران بزرگ و شرکت واحد اتوبوسرانی در طول اجرای طرح تقدیر و تشکر کرد  و گفت:  تمامی اقدامات ما در راستای کسب رضایت و امنیت در تردد  شهروندان انجام می‌شود.