با بهره مندی از نرم افزار نوماند صورت گرفت؛

تحویل ۱۳۷ تن پسماند خشک درب منازل شهروندان غرب تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران؛ ️معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ از تحویل ۱۳۷ تن پسماند خشک درب منازل شهروندان با بهره مندی از نرم افزار نوماند در این محدوده غربی شهر تهران خبرداد. محمد حسن فصیح اظهارداشت: با توجه به […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران؛ ️معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ از تحویل ۱۳۷ تن پسماند خشک درب منازل شهروندان با بهره مندی از نرم افزار نوماند در این محدوده غربی شهر تهران خبرداد.
محمد حسن فصیح اظهارداشت: با توجه به اجرای طرح نوماند در منطقه ۲۲در۶ ماه نخست سال حدود ۹ هزار ثبت سفارش توسط شهروندان این منطقه در اپلیکیشن نوماند صورت گرفته است.
وی افزود: حدود ۱۳۷ تن پسماند خشک درب منازل و مراکز پرتولید در قالب طرح نوماند جمع آوری شده است؛ همچنین مخازن پسماند معابر محلات نیز مورد نوسازی قرار گرفته است.
فصیح ادامه داد: آموزشگران اداره مدیریت پسماند شهرداری این منطقه به بیش از ده هزار نفر از شهروندان آموزش استفاده از نرم افزار نوماند ارائه داده است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ با اشاره به اینکه ۲۰ غرفه پسماند در ۱۲ محله این منطقه وجود دارد؛ گفت: به تازگی تمامی این غرفه ها مورد رنگ آمیزی و نوسازی قرار گرفته است.