آغاز دور جدید نهضت آسفالت در قشم

شهردار قشم از آغاز دور جدید نهضت آسفالت در این شهر با اعتبار۳۰۰ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم، دکتر میرداد میردادی شهردار قشم با اعلام این خبر اظهار داشت: سال گذشته در راستای اجرای نهضت آسفالت در قشم، ۶۰ هزار […]

شهردار قشم از آغاز دور جدید نهضت آسفالت در این شهر با اعتبار۳۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم، دکتر میرداد میردادی شهردار قشم با اعلام این خبر اظهار داشت: سال گذشته در راستای اجرای نهضت آسفالت در قشم، ۶۰ هزار مترمربع از معابر شهر با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال بهسازی و آسفالت شد.

وی افزود: امسال نیز ۱۲۰ هزار مترمربع از معابر قشم با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال از محل منابع درآمدی شهرداری و اعتبارات یارانه‌ای سازمان شهرداری‌ها آسفالت می‌شود.

شهردار قشم تصریح کرد: ۲۱ محله تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرد و علاوه بر این محلات، معابر برخی از بلوارهای اصلی شهر نیز بهسازی می‌شود.

میردادی ادامه داد: اجرای ۱۲۰ هزار مترمربع آسفالت در قشم در قالب دو قرارداد تا پایان امسال اجرا خواهد شد.وی گفت: در دور جدید آسفالت شهر قشم ۳۳ هزار و ۳۰۰ مترمربع از معابر با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال آسفالت خواهد شد.