گام‌های استوار شهرداری قشم در راستای تقویت درآمد پایدار

شهردار قشم گفت: تقویت منابع درآمد پایدار شهرداری از مهمترین اولویت‌ها است که در همین راستا احداث فاز یک رستوران سنتی شهرداری با پیشرفت ۶۰ درصدی در حال انجام است. به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم، دکتر میرداد میردادی اظهار داشت: تقویت منابع درآمد پایدار […]

شهردار قشم گفت: تقویت منابع درآمد پایدار شهرداری از مهمترین اولویت‌ها است که در همین راستا احداث فاز یک رستوران سنتی شهرداری با پیشرفت ۶۰ درصدی در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم، دکتر میرداد میردادی اظهار داشت: تقویت منابع درآمد پایدار شهرداری قشم و کاهش وابستگی به منابع ارزش افزوده از مهمترین اولویت‌ها و سیاست‌های ابلاغی شورای اسلامی دوره ششم است.

وی افزود: در همین راستا شهرداری قشم اقدامات مختلفی را در دستورکار قرار داده که احداث رستوران سنتی نمونه ای از این اقدامات به شمار می رود.

شهردار قشم تصریح کرد: قرارداد احداث اسکلت بتنی ضلع شرقی رستوران شهرداری به ارزش ۵۰ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال منعقد شده است.

میردادی ادامه داد: این پروژه هم اکنون به پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی رسیده و تکمیل آن با شتاب قابل قبولی در حال انجام می باشد.

گفتنی است، شهرداری قشم امسال ۲۴ پروژه عمران شهری را با اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومان در دستورکار دارد.