آزمایشگاه مواد و متالورژی دانشگاه هرمزگان افتتاح شد

استاندار هرمزگان با حضور در دانشگاه هرمزگان آزمایشگاه مواد و متالورژی این دانشگاه را مورد بهره برداری قرار داد. به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، ظهر امروز یکشنبه ١٢ آذر ماه، طی مراسمی با حضور مهدی دوستی استاندار، آزمایشگاه مواد و متالورژی دانشگاه هرمزگان با حمایت شرکت […]

استاندار هرمزگان با حضور در دانشگاه هرمزگان آزمایشگاه مواد و متالورژی این دانشگاه را مورد بهره برداری قرار داد.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، ظهر امروز یکشنبه ١٢ آذر ماه، طی مراسمی با حضور مهدی دوستی استاندار، آزمایشگاه مواد و متالورژی دانشگاه هرمزگان با حمایت شرکت فولاد هرمزگان افتتاح شد.

استاندار هرمزگان در حاشیه بهره برداری از این آزمایشگاه گفت: مهارت آموزی پایه اصلی تامین نیروی انسانی مورد نیاز و مبنای توسعه پایدار است بر همین مبنا هم فولاد هرمزگان نیز در راستای آموزش مهارت‌های مختلف امکانات مورد نیاز آزمایشگاهی در سطح استان را تامین کرده است.

وی افزود: همچنین هنرستان جوار فولاد نیز وجود دارد که دانش آموزان پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم در این هنرستان تحصیل می‌کنند و با دریافت آموزش‌های لازم در آینده می‌توانند جذب این صنعت شوند.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه برنامه داریم با همکاری دانشگاه هرمزگان و شرکت فولاد بتوانیم دانشکده متالورژی در آینده ایجاد شود، گفت: به دنبال احداث دانشگاه تخصصی فولاد هستیم و مذاکراتی با وزیر علوم انجام شده و امیدواریم این کار در آینده به نتیجه برسد.

وی تصریح کرد: امروز هم با همکاری شرکت فولاد هرمزگان تجهیزات آزمایشگاهی مورد نیاز دانشگاه تامین شد و در گام‌های بعدی امیدواریم یک آزمایشگاه برای آزمایشات مورد نیاز کالاهای صادراتی و وارداتی و صنعت استان نیز این شرکت ایجاد کند.

گفتنی است آزمایشگاه متالورژی دانشگاه هرمزگان با ۶ دستگاه پیشرفته که از سوی شرکت فولاد هرمزگان خریداری و تجهیز شد، قرار است در فازهای بعدی نیز سایر تجهیزات و امکانات مورد نیاز این آزمایشگاه تامین و در اختیار دانشگاه قرار گیرد.