۱۱۵ درخواست‌ مردمی توسط استاندار هرمزگان و مدیران کل ستادی مورد رسیدگی قرار گرفت

ملاقات مردمی استاندار هرمزگان و مدیران کل ستادی استانداری صبح امروز برگزار و در مجموع ۱۱۵ درخواست مورد رسیدگی قرار گرفت.  به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، صبح امروز سه شنبه ۱۴ آذر در راستای تکریم ارباب رجوع و دیدار چهره به چهره نماینده عالی دولت در استان هرمزگان […]

ملاقات مردمی استاندار هرمزگان و مدیران کل ستادی استانداری صبح امروز برگزار و در مجموع ۱۱۵ درخواست مورد رسیدگی قرار گرفت. 

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، صبح امروز سه شنبه ۱۴ آذر در راستای تکریم ارباب رجوع و دیدار چهره به چهره نماینده عالی دولت در استان هرمزگان و در قالب سیاست کلی دولت سیزدهم مبنی بر ارج نهادن به خواسته‌های عمومی مردم، ملاقات مردمی مهدی دوستی استاندار هرمزگان در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد.

 در این ملاقات استاندار هرمزگان طی دیدار و گفتگوی مردمی ۴۹ فقره از درخواست‌های مراجعه‌کنندگان را بررسی و دستورات لازم جهت پیگیری این موارد را صادر کرد.

امروز علاوه بر استاندار هرمزگان، مدیران کل ستادی نیز با برگزاری ملاقات‌های عمومی در قالب میز خدمت به درخواست‌های مردمی رسیدگی کردند. 

در این میز ارتباطات مردمی، حمید رضا زارعی مدیرکل حوزه استاندار، حجت الاسلام والمسلمین اعتمادی مدیرکل بازرسی، صادقی پور مدیر کل امور شهری و شوراها، آران مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی و عامری مدیرکل امور اداری و مالی استانداری هرمزگان جهت شنیدن دغدغه‌های مردم و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان، حضور داشتند و بالغ بر ۶۶ درخواست مردمی را مورد رسیدگی قرار دادند.

دیدار بی‌واسطه با مردم و حضور مدیران و مسئولان در جمع مردم جزو سیاست‌های جدی دولت سیزدهم است‌ که‌ توسط ریاست جمهور نیز به صورت مکرر تاکید شده است از این رو در استان هرمزگان هر هفته میز خدمت مسئولان و مدیران ستادی و دیدارهای مردمی استاندار برقرار است و هر دو هفته یکبار نیز مهدی دوستی کاروان مدیران دستگاه‌های اجرایی را برای رسیدگی مستقیم به امورات مردم راهی شهرستان‌های مختلف می‌کند.