اطلاع رسانی در آرامستان بندرعباس

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از ایجاد استندهای اطلاع رسانی راهنمای خدمات امورمتوفیان در مجموعه آرامستان خبر داد. به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس؛ امید کاردانی در این ارتباط اظهار کرد: یکی از بهترین فرصت ها برای معرفی خدمات و فعالیت سازمانی تبیین مناسب برای […]

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از ایجاد استندهای اطلاع رسانی راهنمای خدمات امورمتوفیان در مجموعه آرامستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس؛ امید کاردانی در این ارتباط اظهار کرد: یکی از بهترین فرصت ها برای معرفی خدمات و فعالیت سازمانی تبیین مناسب برای آگاهی بخشیدن و اطلاع رسانی صحیح بین مراجعین است.

کاردانی افزود: برای آگاهی مراجعین در مجموعه آرامستان در خصوص فعالیت و خدمات ارائه شده به خانواده متوفی پنج استند در جلو ساختمان اداری سازمان آرامستان نصب شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: استندهای راهنمای خانواده متوفیان از خدمات ارائه شده به شهروندان شامل فعالیت ۲۴ ساعته مرکز اعزام حمل متوفی، مراحل کفن و دفن در بهشت زهرا(س)، خدمات واحد تشریفات، عرض تسلیت به خانواده متوفیان و مناسبتی می باشد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس در پایان گفت: هدف از اجرای این طرح آگاهی بخشیدن از خدمات مجموعه آرامستان به شهروندان و برنامه ریزی مناسب و دقیق خانواده متوفیان بوده تا خانواده های داغدیده با سهولت و آسایش بیشتر با همراهی مجموعه آرامستان کار خود را به بهترین شکل ممکن پیش ببرند.