ساحل نوردی سراسری بانوان وزارت نیرو در قشم برگزار می شود

شهردار قشم گفت: ساحل نوردی بانوان وزارت نیرو با مشارکت شهرداری قشم، وزارت نیرو و هیئت ورزش صنعت آب و برق استان در جزیره قشم برگزار می شود. به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم، مهندس ساعدپناه قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان، صادقی […]

شهردار قشم گفت: ساحل نوردی بانوان وزارت نیرو با مشارکت شهرداری قشم، وزارت نیرو و هیئت ورزش صنعت آب و برق استان در جزیره قشم برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم، مهندس ساعدپناه قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان، صادقی مدیر برق شهرستان قشم و سلیمی دبیر هیئت ورزش صنعت آب و برق هرمزگان با دکتر میرداد میردادی شهردار قشم دیدار و گفتگو کردند.
طی این نشست که به منظور انجام هماهنگی‌ها و برنامه ریزی جهت ساحل نوردی سراسری بانوان شاغل در شرکت های صنعت آب و برق کشور برگزار شد، شهردار قشم آمادگی این مجموعه برای مشارکت در امور حوزه بانوان را اعلام کرد.
مقرر شد این برنامه با مشارکت شهرداری قشم، وزارت نیرو و هیئت ورزش صنعت آب و برق استان از سوم تا پنجم دی ماه در جزیره قشم برگزار شود.
دکتر میرداد میردادی شهردار قشم تصریح کرد: بانوان مهمترین نقش را در استحکام بنیان خانواده و نشاط اجتماعی دارند،شهردار قشم همواره از امور مربوط به بانوان حمایت می کند.
وی افزود: برگزار این برنامه ها در قشم می تواند سر فصل نوینی را در حوزه ورزش و تفریحات ویژه بانوان رقم بزند لذا این رویداد را فرصتی مغتنم می دانیم.
میردادی کمبود زیرساخت های ورزشی تفریحی ویژه بانوان و خانواده‌ها را از کاستی های جزیره قشم برشمرد و خاطرنشان کرد: شهردار قشم در صورت تخصیص زمین و مجوزهای لازم از آمادگی اجرای پروژه های مورد نیاز شهر قشم در حوزه بانوان برخوردار است.