اجرای عملیات دیوار کشی پارک ساحل شمالی شهر بندر کوهستک

به گزارش خبرنگار بلدیه آنلاین -هرمزگان- شهردار بندر کوهستک گفت: اجرای عملیات دیوار کشی پارک ساحل شمالی شهر بندر کوهستک به طول ۸۰۰متر با سنگ مالون و سنگ لاشه در حال انجام است. حامد طاهری شهردار بندر کوهستک از اجرای عملیات دیوار کشی پارک ساحل شمالی شهر بندر کوهستک خبر داد و گفت : دیوار […]

به گزارش خبرنگار بلدیه آنلاین -هرمزگان- شهردار بندر کوهستک گفت: اجرای عملیات دیوار کشی پارک ساحل شمالی شهر بندر کوهستک به طول ۸۰۰متر با سنگ مالون و سنگ لاشه در حال انجام است.

حامد طاهری شهردار بندر کوهستک از اجرای عملیات دیوار کشی پارک ساحل شمالی شهر بندر کوهستک خبر داد و گفت : دیوار کشی  پارک ساحل شمالی بندر کوهستک به طول ۸۰۰متر با اعتبار بالغ بر  ۱۵ میلیارد ریال در حال انجام است که این پروژه از مهرماه امسال  آغاز و تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسید.

وی پارک ساحل شمالی شهر بندر کوهستک را یکی از پروژه های مهم دانست و اظهار داشت :  پارک ساحل شمالی شهر بندر کوهستک به مساحت یک و نیم هکتار  یکی از پروژه های مهم است  و زیر سازی این پارک تا پایان سال جاری به اتمام می رسد و  ما در تلاش هستیم در فازهای بعدی  این پروژه  را به پایان برسانیم تا مردم  از این فضای دلنشین بتوانند در کنار ساحل  استفاه کنند.