دو دستگاه کامیون، یک دستگاه لودر و یک دستگاه مینی لودر به ماشین آلات شهرداری رمکان اضافه شد

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی رمکان، با توجه به نیاز افزایش ماشین آلات عمرانی شهرداری جهت بالا بردن توان لجستیکی و کاهش هزینه های عمرانی ، شهردار رمکان از خرید دو دستگاه کامیون کمپرسی، یک دستگاه لودر و یک دستگاه مینی لودر خبر داد. وی افزود: […]

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی رمکان، با توجه به نیاز افزایش ماشین آلات عمرانی شهرداری جهت بالا بردن توان لجستیکی و کاهش هزینه های عمرانی ، شهردار رمکان از خرید دو دستگاه کامیون کمپرسی، یک دستگاه لودر و یک دستگاه مینی لودر خبر داد.

وی افزود: این ماشین آلات با ارزش ریالی بیش از ۷ میلیارد تومان از محل درآمدهای داخلی سال جاری شهرداری خریداری شده است.

شهردار رمکان از حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین سازمان منطقه آزاد و فرمانداری در خصوص انجام تشریفات قانونی خرید این ماشین آلات تشکر کرد و افزود:با اضافه شدن این ماشین آلات به ناوگان ماشین آلات شهرداری سرعت اجرای پروژه های عمرانی به ویژه عملیات زیرسازی و آسفالت معابر افزایش چشمگیری خواهد یافت.

گفتنی است پیش از این دو دستگاه کامیونت کمپرسی و یک دستگاه نیسان کمپرسی از محل اعتبارات داخلی شهرداری و همچنین یک دستگاه کامیون کمپرسی بنز از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها طی یکسال اخیر به مجموعه شهرداری رمکان ملحق شده و خودرو آتش نشانی نیز بطور کامل سرویس شده است.