آزادسازی کمربند شمالی خوراسگان تا پایان سال جاری

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: کمربندی شمالی خوراسگان از پروژه‌های شاخص این منطقه است که به‌عنوان خیابان کمکی جی می‌توان از آن استفاده کرد، لذا تلاش می‌کنیم تا پایان سال جاری آزادسازی آن را به اتمام برسانیم. هوشنگ نظری‌پور با بیان این که دو پروژه بسیار مهم و کلان اصفهان در منطقه ۱۵ شهرداری […]

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: کمربندی شمالی خوراسگان از پروژه‌های شاخص این منطقه است که به‌عنوان خیابان کمکی جی می‌توان از آن استفاده کرد، لذا تلاش می‌کنیم تا پایان سال جاری آزادسازی آن را به اتمام برسانیم.
هوشنگ نظری‌پور با بیان این که دو پروژه بسیار مهم و کلان اصفهان در منطقه ۱۵ شهرداری در حال اجرا است افزود: یکی از آن‌ها رینگ حفاظتی حدفاصل کیلومتر صفر تا ۶۷۰۰ متر و با عرض ۷۵ متر و با تخصیص هزینه ای بالغ‌بر ۲۵ میلیارد تومان که تاکنون ۱۰ میلیارد تومان آن هزینه شده است.
وی افزود: ۳۱۰ هزار متر مربع زمین مورد نیاز این پروژه در منطقه قرار دارد که تاکنون ۲۹۱ هزار متر آن تاکنون آزادسازی شده است و ۳۰ درصد از ۲۰ هزار متر باقی مانده در کیلومتر ۱۴۰۰ تا ۲۴۰۰ قرار دارد که امیدواریم آزادسازی پروژه‌های کلان این منطقه تا پایان نیمه اول سال جاری به اتمام برسد و بتوانیم وارد مرحله احداث شویم.
نظری پور با بیان این که پروژه کمربندی شمالی خوراسگان یکی دیگر از پروژه‌های شاخص این منطقه با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان شامل هفت خیابان در منطقه است که به‌عنوان خیابان کمکی جی می‌توان از آن استفاده کرد ادامه داد: این کمربند در نقطه ابتدایی شامل محله جوزدان و در نهایت تراکم ترافیک آن به رینگ چهارم منتقل می‌شود که با احداث آن می‌توان از دو طرف به خیابان‌های الله‌اکبر و ابر دسترسی داشت، لذا امیدواریم آزادسازی پروژه که پس از اجرا موجب کاهش ترافیک در خیابان جی می‌شود، تا پایان سال جاری به اتمام برسد.
مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با بیان این که تملک و آزادسازی پروژه‌ها امری بسیار دشوار است و تلاش می‌کنیم در این زمینه حقوق افراد حفظ شود ادامه داد: کمربندی شمالی خوراسگان حدود ۳.۵ کیلومتر طول، ۴۵ متر عرض و ۱۳۵ هزار متر آزادسازی دارد که تا سال ۹۶ حدود ۳۸ درصد آزادسازی‌ها انجام شد و از بهمن‌ماه سال گذشته تاکنون نیز بیش از ۶۰ درصد آزادسازی مسیر پروژه انجام شده است.