ضرورت حضور اردستان در نمایشگاه های گردشگری با هدف جذب سرمایه گذار

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، صنایع دستی و هتل‌داری اصفهان در حالی به کار خود پایان داد که غرفه شهرداری اردستان با استقبال پرشور گردشگران و بازدیدکنندگان همراه بود. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور ” بلدیه آنلاین”، اقدام‌ ارزشمند شهرداری اردستان جهت حضور در نمایشگاه و معرفی ظرفیت های شهرستان اردستان در خور تقدیر […]

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، صنایع دستی و هتل‌داری اصفهان در حالی به کار خود پایان داد که غرفه شهرداری اردستان با استقبال پرشور گردشگران و بازدیدکنندگان همراه بود.

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور ” بلدیه آنلاین”، اقدام‌ ارزشمند شهرداری اردستان جهت حضور در نمایشگاه و معرفی ظرفیت های شهرستان اردستان در خور تقدیر و ستایش است اما تبلیغات گردشگری و جذب توریست شهرستان اردستان آن گونه که باید شایسته تبلیغ این صنعت درآمدزا جهت توسعه پایدار شهرستان باشد، نیست.
روزگاری اردستان به عنوان مقصد سوم گردشگری استان مطرح بود؟! برای رسیدن به این مهم باید با برنامه ریزی جامع و جدی پا به عرصه گذاشت و اقدامات در خور و شایسته تری انجام داد که تداوم حضور در این گونه نمایشگاه ها و دریافت بازخوردهای مثبت می تواند سبب ساز نیل به این هدف باشد.

حضوری که عزمی جدی و اراده ای قوی همراه با همدلی و وفاق در معرفی جاذبه های این شهرستان کهن طلب می کند.