برگزاری جلسه شورای اداری شهرداری قاین

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از  روابط عمومی شهرداری قاین؛ جلسه شورای اداری با حضور شهردار ، معاون ، مدیران ، کارشناسان و کارکنان شهرداری در محل سالن جلسات شهرداری قاین به همت حوزه منابع انسانی برگزار شد . دکتر غلام پور شهردار قاین در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از  روابط عمومی شهرداری قاین؛ جلسه شورای اداری با حضور شهردار ، معاون ، مدیران ، کارشناسان و کارکنان شهرداری در محل سالن جلسات شهرداری قاین به همت حوزه منابع انسانی برگزار شد .

دکتر غلام پور شهردار قاین در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رجب ، پیشاپیش سالروز ولادت با سعادت حضرت علی ع و روز پدر را به همکاران محترم شهرداری تبریک گفت. ایشان در ادامه ضمن قدردانی از همه کارکنان شهرداری که به صورت جهادی در همه حوزه های ستادی و عملیاتی برای تحقق آرمانها انقلاب و خدمت به مردم فعالیت می کنند و در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت ، با شناسایی ظرفیت ها و کمبودها در مناطق مختلف شهر و توزیع مناسب امکانات در همه مناطق شهر ، با اجرای پروژهای عمرانی ، خدماتی و رفاهی تلاش مضاعف نموده اند قدردانی کرد .

وی گفت: من از مردم قدر شناس شهر قاین که در ملاقات ها مردمی و دیدارهای چهره به چهره از اقدامات شهرداری در سطح شهر قدردان زحمات و تلاش کارکنان هستند را به فال نیک گرفته و ما نیز قدردان شهروندان هستیم . شهردار قاین در ادامه گفت محقق شدن این فعالیت ها با همراهی و مساعدت اعضای محترم شورای اسلامی شهر قاین و همت همکاران محترم به انجام رسیده که قدردان همه این عزیزان هستیم .

وی در ادامه شورای اداری از همکاران خواست با رعایت مقررات اداری ، تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی در راستای خدمت دهی به شهروندان اقدام کنند. شهردار قاین از کارکنان شهرداری خواست به مطالعه قوانین و مقررات اداری ، قوانین و مقررات شهرداری و سایر کتب جهت ارتقای سطح معلومات و دانش خود اقدام کنند .

در این جلسه آقای بدیعی مسئول منابع انسانی نیز در سخنانی در خصوص رعایت و مقررات اداری ، تکریم و صیانت از حقوق شهروندی را بیان کرد .

در این جلسه مدیران و کارکنان شهرداری نیز سخنانی را در حوزه اداری و رفاهی بیان کردند.

در پایان جلسه به منظور غنی بخشی به معلومات عمومی به کارکنان یک جلد کتاب با موضوع راهکارهای موفقیت اهدا شد.