بازدید میدانی از پروژه های باز آفرینی شهری در شهر قاین

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری قاین ، سفیر بم ، نماینده شرکت بازآفرینی ایران به اتفاق رئیس اداره بازآفرینی شهری اداره کل مسکن و شهرسازی استان در معیت شهردار قاین از پروژه در محله باز آفرینی شهری بازدید کردند. همچنین در این بازدید از دو پروژه […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری قاین ، سفیر بم ، نماینده شرکت بازآفرینی ایران به اتفاق رئیس اداره بازآفرینی شهری اداره کل مسکن و شهرسازی استان در معیت شهردار قاین از پروژه در محله باز آفرینی شهری بازدید کردند.

همچنین در این بازدید از دو پروژه ساخت کتابخانه مرکزی در بلوار کتاب و پروژه ساخت کلینگ درمانی امام رضا ع در بلوار بامشاد و پایگاه انتقال خون و اورژانس در بلوار بامشاد که در محل بافت فرسوده و محلات هدف بازآفرینی شهری قرار دارد که زمین آنها از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر قاین به جهت اقدامات عام المنفعه و استفاده شهروندان در این منطقه اهدا شده بازدید میدانی کردند. در ادامه مسیولین کشوری ستاد بازآفرینی شهری ایران از سه پارکینگ احداثی شهرداری قاین در خیابان امام راحل و بهسازی و بازسازی معابر شهری در بافت فرسوده و محلات هدف بازآفرینی شهری بازدید میدانی نمودند. در جریان بازدیدها حجه الاسلام و المسلمین اصفهانی مسئول پروژه درمانی امام رضا ع و مددی مسئول نهاد کتابخانه ها شهرستان ، گزارشی از اقدامات عمرانی و روند پیشرفت پروژه مذکور ارائه نمودند و خواستار توجه مسئولین کشوری به این پروژه ها شدند .