۱۳ هکتار زمین به محدوده شهر سوسنگرد الحاق شد

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از خبرنگار برنا از اهواز، مهدی جلالی امروز با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سوسنگرد اظهار کرد: با مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری کشور ۱۳ هکتار زمین به صورت توافقی با یکی از مالکین برای اجرای طرح نهضت ملی […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از خبرنگار برنا از اهواز، مهدی جلالی امروز با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سوسنگرد اظهار کرد: با مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری کشور ۱۳ هکتار زمین به صورت توافقی با یکی از مالکین برای اجرای طرح نهضت ملی ‌مسکن به محدوده شهرستان الحاق شد.

او از ثبت نام پنج هزار ۳۰۰ نفر در طرح مسکن‌ ملی در سوسنگرد خبر داد و گفت: تامین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی این تعداد در حال انجام است.

رییس راه و شهرسازی سوسنگرد افزود: تعداد ۳۸  قطعه زمین نیز طی قرعه‌کشی به متقاضیان برای واحد احداث واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن تحویل شد.

جلالی بیان کرد: برای اجرایی شدن این طرح ملی در شهرستان همگرایی و تعامل بسیار خوبی میان دستگاه های خدمات رسان در شهرستان سوسنگرد وجود دارد.

رییس راه و شهرسازی سوسنگرد در پاین اضافه کرد: از تمام توان و همه ظرفیت ها برای تامین مسکن شهروندان استفاده می کنیم.

انتهای پیام/