راه اندازی سامانه واحد شهرسازی شهرداری ویس
راه اندازی سامانه واحد شهرسازی شهرداری ویس در راستای مکانیزه شدن خدمات مربوط به حوزه شهرسازی در شهر ویس وبا دستور شهردار حسن طرفی،کامل ترین نسخه نرم افزار اتوماسیون بهساز تحت عنوان+BR7 خریداری و با ارتقاء سرور شبکه در شهرداری ویس راه اندازی شد. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل […]
راه اندازی سامانه واحد شهرسازی شهرداری ویس
در راستای مکانیزه شدن خدمات مربوط به حوزه شهرسازی در شهر ویس وبا دستور شهردار حسن طرفی،کامل ترین نسخه نرم افزار اتوماسیون بهساز تحت عنوان+BR7 خریداری و با ارتقاء سرور شبکه در شهرداری ویس راه اندازی شد.
به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر ویس:فاتح مسئول شهرسازی در خصوص خدمات و کارکرد این سامانه اذعان داشت که این سامانه، زیر سیستم های مختلفی، در بر دارد. کارها و امور حوزه ها و دوایر مختلف شهرداری چون شهرسازی، نوسازی، اصناف، عوارض خودرویی، کمیسیون ماده۱۰۰، کمیسیون ماده۷۷، درآمدهای عمومی ، پلیس ساختمان ، مهندسین ناظر و … را تحت پوشش قرار میدهد تا این سازمان که متولی مدیریت و امور شهر میباشد بتواند فرآیندهای خود را در دوایر و حوزه های مختلف به سادگی انجام و هوشمندانه مدیریت نمایند.
⬅️لذا با حذف روند سنتی و دستی سابق،منبعد صدور انواع مجوزات بصورت سیستمی و الکترونیک (صدور پروانه تک برگ، صدور پایانکار، پروانه توسعه بنا، تمدید پروانه، گواهی عدم خلاف، اصلاحات و تغییرات پروانه، تجدید پروانه و …) خواهد بود.
⬅️از مزیت های این سامانه میتوان به شفافیت و دسترسی به گردش کار پرونده ها اشاره کرد.همچنین اقدامات انجام شده، تبادل اوراق و پرونده ها بصورت دستی بین واحدها کاملا حذف و در وقت و زمان پرسنل و مراجعین صرفه جویی قابل توجهی خواهد شد.
⬅️لازم بذکر است در مراحل بعدی با انجام ممیزی املاک و اراضی و قابلیت اتصال نرم افزار به سامانه اطلاعات جغرافیایی GIS، به کلیه املاک شهر نیز کد نوسازی تخصیص داده خواهد شد که امکان درخواست و پرداخت غیر حضوری عوارض هر ملک نیز وجود خواهد داشت.
منافع و مزایای سامانه شهرسازی:
۱-استانداردسازی امور و فرآیندها و جلوگیری از سلیقه ای عمل کردن
۲-ارتباط مکانیزه واحد شهرسازی با سایر واحدها چون بایگانی ، درآمد و دبیرخانه ماده ۱۰۰ و نوسازی …
۳-پاسخگویی سریع تر به درخواستهای شهروندان
کنترل دقیق تر و بهتر بر عملکرد واحد و امور درخواستهای شهروندان
۴-ارتباط بهتر با شهروندان و افزایش رضایت شهروندان
ارتباط با سامانه اطلاعات جغرافیایی GIS و مکان محور
(پیگیری بهتر درخواستها و رهایی از پرونده های دستی و تخلفاتی که در این حوزه رخ میدهد.)
۵-کاهش مراجعات مردمی به شهرداری
۶-امکان بهره برداری از لایه های مختلف چون طرح تفضیلی و منطقه بندی و … در مراحل مختلف و فرمهای مختلف سامانه
۷-امکان ارتباط با سامانه پیام کوتاه اتوماسیون
۸-کاهش تخلفات در حوزه های مختلف
۹-امکان دسترسی به آمارها و اطلاعات بصورت سریعتر در سطوح مختلف مدیریتی جهت تصمیم گیری های مهم در حوزه مدیریت شهری
۱۰-ارتباط کامل با سایر سامانه های اتوماسیون بهساز چون نوسازی،ماده۱۰۰،ماده۷۷،اصناف،درآمد ، مهندسین ناظر و پلیس ساختمان و…. جهت یکپارچگی درحوزه مدیریت شهرداری
۱۱-دارا بودن انعطاف پذیری بالا در خصوص Confige نمودن قسمتهای مختلف متناسب با خواسته مشتری
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰