ارائه خدمات بهتر به ساکنین کوی شهید عباسپور

به گزارش “بلدیه آنلاین” خبرگزاری شهرداری های خوزستان: شهردار آبادان : برای ارائه خدمات بهتر به ساکنین کوی شهید عباسپور برنامه‌‌ ریزی شده است / ایستگاه اتوبوس شهری در محله کوی شهید عباسپور احداث می شود / پس از اجرای طرح شبکه فاضلاب معابر کوی شهید عباسپور آسفالت می شوند / پس از ۱۸ سال […]

به گزارش “بلدیه آنلاین” خبرگزاری شهرداری های خوزستان:

شهردار آبادان :

برای ارائه خدمات بهتر به ساکنین کوی شهید عباسپور برنامه‌‌ ریزی شده است / ایستگاه اتوبوس شهری در محله کوی شهید عباسپور احداث می شود / پس از اجرای طرح شبکه فاضلاب معابر کوی شهید عباسپور آسفالت می شوند / پس از ۱۸ سال یک دستگاه خودروی آتش نشانی را به سیستم اضافه کردیم / تا پایان اجرای کامل عملیات شرکت آب و فاضلاب امکان اجرای روکش آسفالت وجود ندارد / عملیات نصب تابلوها در مناطق و محله‌های مختلف سطح شهر در حال انجام است

شهردار آبادان با بیان اینکه برای ارائه خدمات بهتر به ساکنین کوی شهید عباسپور برنامه‌‌های خوبی را تعریف کرده ایم، گفت: دستورات لازم به مدیر منطقه دو در خصوص رفع فوری معضلات و مشکلات کوی شهید عباسپور ابلاغ شده که در اسرع وقت ان شاءالله مرتفع خواهند شد.

به گزارش “بلدیه آنلاین” خبرگزاری شهرداری خوزستان به نقل ازروابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری آبادان؛ «یاسین کاوه‌پور» در آئین میز خدمت که با حضور امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی آبادان و خرمشهر و مردم شهید پرور و ولایت مدار کوی شهید عباسپور (کوی نیرو) برگزار شد، اظهار کرد: خدا را بسیار شاکر و سپاسگزارم که توفیقی نصیب ما کرد تا امروز برای دومین بار در خدمت همشهریان گرانقدر، شهیدپرور و متدین این محله باشم.

وی به دیدار گذشته با اهالی کوی شهید عباسپور در ایام ماه مبارک رمضان در شب‌های قدر اشاره کرد و افزود: برخی از مسائل و مشکلات شهروندان و ساکنین این محله را در دیدار قبلی پیگیری و تا حدودی رفع کردیم.

شهردار آبادان تصریح کرد: دستورات لازم به مدیر منطقه دو در خصوص رفع فوری معضلات و مشکلات محله کوی شهید عباسپور ابلاغ شده که در اسرع وقت ان‌شاءالله مرتفع خواهند شد.

کاوه‌پور، با بیان اینکه انبوه معضلات و مشکلات آبادان به دلیل سوء مدیریت در گذشته بوده است، یاد آور شد: در یک سال اخیر با تلاش مجموعه شهرداری و پیگیری‌های امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر تا کنون بیش از ۴۵۰ خیابان در سطح شهر آبادان آسفالت شده است و این اقدام عمرانی ادامه دار خواهد بود.

وی از برنامه ریزی جهت ارائه خدمات شهری و عمرانی برای هر محله خبر داد و گفت: ما متناسب با وضعیت محله ها برنامه ریزی کردیم و اکنون در محله‌های مختلف از جمله ۴ فاز امیرآباد، احمد آباد امیری، کوی قدس و کوی ذوالفقاری عملیات عمرانی روکش آسفالت در حال اجرا است.

شهردار آبادان، ادامه داد: هم اکنون نیز عملیات زیرسازی و روکش آسفالت در محله‌های سده، جمشیدآباد، سلچ غربی و شرقی و کوی فرهنگیان به صورت کامل اجرا شده است.

وی بیان کرد: همان‌گونه که برای هر محله برنامه تعریف کردیم، در خصوص محله کوی شهید عباسپور هم طی سه ماه گذشته در مجموعه شهرداری جلسه هماهنگی لازم جهت اجرای پروژه‌های عمرانی را برگزار کردیم.

کاوه‌پور، خاطر نشان کرد: برآوردهای اولیه جهت اجرای پروژه عمرانی محله کوی شهید عباسپور در حال انجام است و در نظر داریم پیمانکار ویژه‌ای را برای این محله بکار بگیریم.

شهردار آبادان اضافه کرد: متاسفانه زیرساخت‌های این محله بسیار قدیمی است و برخی معابر آن نیز فاقد شبکه فاضلاب هستند، البته آبفا برای این محله طرح احداث شبکه فاضلاب را در دستور کار قرار داده و ما تا پایان اجرای کامل این عملیات توسط شرکت آب و فاضلاب امکان اجرای روکش آسفالت معابر این منطقه را نداریم. اما این قول را به مردم شریف کوی شهید عباسپور می‌دهیم که پس از تکمیل شبکه فاضلاب عملیات روکش آسفالت را انجام خواهیم داد.

وی به بازدید‌های گذشته از این محله اشاره کرد و ابراز داشت: همانگونه که اهالی این محله شاهد بودند در یکسال اخیر بعضا برای معابر انتهای محله زیرسازی و لکه گیری را انجام دادیم.

کاوه پور با اشاره به ارائه خدمات آتش نشانی در محله شهید عباسپور، گفت: به سازمان آتش نشانی دستورات لازم داده شده که حتی به محله‌هایی از جمله صنگور که در محدوده خرمشهر هستند در صورت هرگونه حادثه فورا به محل اعزام شوند و خدمات رسانی کنند.

شهردار آبادان بیان کرد: ما برای ارائه خدمات در محله کوی شهید عباسپور هیچ مشکلی نداریم.

وی از خرید ماشین جدید و تجهیزات مورد نیاز آتش نشانی برای شهر آبادان خبر داد و عنوان کرد: متاسفانه سال‌ها تجهیزات آتش‌نشانی شهرداری آبادان فرسوده بود و هیچ اقدامی برای بروزرسانی آنها نشده بود، اما با پیگیری های که انجام دادیم پس از ۱۸ سال یک دستگاه خودروی آتش نشانی را به سیستم اضافه کردیم، ضمن اینکه در ۲ دستگاه خودروی دیگر هم خریداری کرده‌ایم که به زودی اضافه خواهند شد.

کاوه پور به پیگیری برای خرید ۲ دستگاه خودروی دیگر آتش‌نشانی و تجهیزات مورد نیاز اشاره کرد و اذعان داشت: با این اقدامات هدفمان این است که خدمات را سریعتر و بهتر به شهروندان ارائه دهیم.

شهردار آبادان گفت: در بحث فضای سبز نیز اقدامات اساسی در سطح شهر آبادان صورت گرفته و برای این محله برنامه‌ریزی کرده ایم که به مراتب اجرایی خواهند شد، همچنین در حوزه خدمات شهری طی یک سال گذشته حدود سه هزار مخزن زباله خریداری کردیم، ضمن اینکه در آخرین مرحله حدود یک ماه پیش ۲۰۰ باکس توسط منطقه دو خریداری شد که بخشی از آنها در همین محله کوی شهید عباسپور جانمایی شده است.

کاوه‌پور با بیان اینکه در بحث لکه گیری آسفالت معابر و خدمات شهری در محله کوی شهید عباسپور آمادگی کامل را داریم، تاکید کرد:  برخی از اقدامات جزئی را می‌توانیم فورا و در اسرع وقت انجام دهید اما برخی اقدامات اساسی زمان بر هستند و نمی‌توانیم در این زمینه قولی بدهیم.

وی در بخشی از سخنان خود به موضوع نام‌گذاری معابر کوی شهید عباسپور نیز اشاره کرد و بیان داشت: نام گذاری ها در شورای اسلامی شهر آبادان به تصویب رسیده و به زودی عملیات نصب تابلوها انجام خواهد شد.

شهردار آبادان افزود: در خصوص نصب تابلوها، پیمانکاری را به خدمت گرفتیم تا تابلوها را در مناطق و محله‌های مختلف سطح شهر آبادان که فاقد نام هستند نصب کند، هم اکنون نیز این عملیات در محله امیرآباد در حال اجراست.

کاوه پور اضافه کرد: تمام تلاش‌مان این است که تا پیش از ایام نوروز این اقدامات عملیاتی و انجام شوند.

وی از ارائه خدمات و برقراری خط اتوبوسرانی در کوی شهید عباسپور خبر داد و ابراز کرد: در این خصوص هماهنگی لازم را نیز انجام خواهیم داد که ایستگاهی در این محله ایجاد شود تا مردم شریف این محله هم از این خدمات بهره‌مند شوند.

شهردار آبادان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره درخواست شهروندان در خصوص سهولت در تردد در مسیر منتهی به کوی شهید عباسپور، بیان کرد: طرح تفضیلی میدان شهید یاسینی (میدان فرودگاه) در مرحله بررسی قرار دارد و نظر فنی کارشناسان بر این بود که ما یک باند کندرو احداث کنیم تا از میدان فرودگاه به سمت خرمشهر این اقدام انجام شود، که یک بخش از این طرح اجرا شده است، ضمن اینکه نیاز به هماهنگی با منطقه آزاد داشت که آن را نیز انجام دادیم و فعلا در مرحله کارشناسی است.

کاوه پور همچنین به اجرای طرح اصلاح شکل مهندسی میدان وروردی این شهر اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح در شورای اسلامی شهر آبادان به تصویب رسیده است و تا کنون نیز در ۲ مرحله برای آن مناقصه برگزار کردیم که به زودی پیمانکار آن انتخاب خواهد.

شهردار آبادان در پایان گفت: با تلاش های شبانه روزی و پیگیری های مستمر به دنبال آن هستیم تا در محله کوی شهید عباسپور و هم میدان فرودگاه در بحث ترافیک بهتر، روان تر و ایمن تر اصلاحاتی را انجام دهیم که موجب رضایتمندی شهروندان گرامی شود.