اجرای طرح امحای حیوانات موذی در سطح منطقه ۱۱ اصفهان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: طرح جمع‌آوری سگ‌های ولگرد و امحای جانوران موذی در دستور کار اداره خدمات شهری این منطقه قرار گرفته و در حال اجرا است. حسن محمدحسینی اظهار کرد: به‌منظور جلوگیری از سرایت بیماری‌های مشترک میان انسان و حیوان، طرح جمع‌آوری سگ‌های ولگرد و امحای جانوران موذی در دستور کار اداره […]

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: طرح جمع‌آوری سگ‌های ولگرد و امحای جانوران موذی در دستور کار اداره خدمات شهری این منطقه قرار گرفته و در حال اجرا است.

حسن محمدحسینی اظهار کرد: به‌منظور جلوگیری از سرایت بیماری‌های مشترک میان انسان و حیوان، طرح جمع‌آوری سگ‌های ولگرد و امحای جانوران موذی در دستور کار اداره خدمات شهری منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان قرار گرفته و در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه مقابله با موش و جوندگان موذی از جمله مطالبات و تماس‌های مکرر شهروندان طی هفته‌های اخیر بوده است، افزود: در این راستا با طعمه‌گذاری در خیابان‌های کهندژ، مطهری، شریف، محدوده گلزار شهدا و اطراف آن، پارک امام رضا (ع)، خیابان شهیدان، مادی درخشان و مادی سودان طی دو مرحله و زنده‌گیری هفت مورد نیز انجام شده است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: با اقدامات انجام شده در خصوص بهسازی باغچه‌ها، لانه‌کوبی و طعمه‌گذاری، تعداد قابل‌توجهی لاشه موش از سطح شهر جمع‌آوری و غلبه جوندگان در بعضی از نقاط شهری کنترل شد.

وی با بیان اینکه چرخه زنده‌گیری و عقیم‌سازی سگ‌های ولگرد، جمعیت این حیوانات را کنترل می‌کند، گفت: به‌منظور پیگیری درخواست‌های مردمی در طرح ضربتی جمع‌آوری و زنده‌گیری سگ‌های ولگرد، ۸۵ قلاده سگ بدون صاحب در سطح منطقه جمع‌آوری شده است.
محمدحسینی با اشاره به نقش مؤثر شهروندان در حفظ بهداشت شهری خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم با دفع به موقع زباله‌های خانگی، جلوگیری از ریختن زباله در جداول و معابر و به‌طور کلی رعایت بهداشت محیط، در پاکیزگی محیط شهری همیار شهرداری باشند.

منبع: http://imna.ir/x7W4M