رسیدگی و بررسی ۵ پرونده در کمیته نظارتی منطقه ۱۳ اصفهان

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری جلسات کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در این منطقه گفت: این جلسه با حضور اعضای شورای اسلامی شهر برگزار و به ۵ مورد از پرونده‌های مطرح شده شهروندان رسیدگی شد. جواد کشانی درباره جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان که در منطقه ۱۳ شهرداری […]

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری جلسات کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در این منطقه گفت: این جلسه با حضور اعضای شورای اسلامی شهر برگزار و به ۵ مورد از پرونده‌های مطرح شده شهروندان رسیدگی شد.

جواد کشانی درباره جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان که در منطقه ۱۳ شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: جلسه این ماه با حضور مجید نادرالاصلی، سید امیر سامع و ابوالفضل قربانی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار و به ۵ مورد از پرونده‌های مطرح شده شهروندان رسیدگی شد.

وی افزود: در مدیریت منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان بنا داریم در حد امکان پرونده‌ها با طی روال عادی و رعایت سرعت و دقت در منطقه رسیدگی شود و نیاز به ارجاع این موارد به کمیته نظارتی نباشد که با تلاش همکاران در منطقه روند ارجاع پرونده‌ها به کمیته نظارتی کاهش یافته و رضایت شهروندان منطقه را به همراه داشته است.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان یادآور شد: جلسات کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان به صورت مستمر در مناطق پانزده‌گانه شهرداری این کلان‌شهر برگزار می‌شود و در این جلسات پرونده‌هایی که نیاز به دستور مقام‌های بالاتر در مدیریت شهری دارد، بررسی و دستورات لازم جهت اقدام بر اساس ضوابط و قوانین موجود برای آن‌ها صادر شود.

منبع: http://imna.ir/x7WSk